اختراع وسیله نقلیه دو زیست توسط شرکت زلتینی
شرکت‌ها

اختراع وسیله نقلیه دو زیست توسط شرکت زلتینی

شرکت لتونیایی زلتینی با ساخت یک دستگاه جدید با عنوان Z Triton امکان سفر در آب و خشکی را در اختیار خریداران قرار داد.

زلتینی یک شرکت طراحی لتونیایی است که محصولات و وسایل زیادی را به بازار جهانی عرضه می‌کند. اخیراً این شرکت خلاق یک مدل اولیه از وسیله‌ای جدید را تولید کرده که توانسته توجه بسیاری از مخاطبین و علاقه‌مندان به سفر‌های تفریحی را به خود جلب کند. محصول جدید شرکت زلتینی Z Triton نام دارد که متشکل از دوچرخه، کابین دو نفره و قایق است.

اطلاعات تکمیلی از اختراع جدید شرکت لتونیایی زلتینی

شرکت زلتینی توانسته هشت اصول مختلف را در محصول جدید خود رعایت کند. هشت اصول مذکور شامل خلاقیت، پایداری، تفریح، تخیل، کارآمدی، منحصر به فردی، زیبایی و ذهنیت درست برای ارائه در جهان می‌شود.
 
به دنبال رعایت موارد بالا محصولات شرکت زلتینی همیشه با دیگر وسایل عرضه شده در دنیا تفاوت دارند. با توجه به تصاویر منتشر شده از این محصول، ساختار ابتدایی Z Triton برگرفته از طراحی یک سه‌چرخه بزرگ است.
 
شرکت زلتینی با استفاده از قالب سه‌چرخه توانسته کابین خود را سوار آن کند و با ساخت یک چرخ جلویی بزرگ توانایی حرکت آن را در اختیار خریداران قرار دهد. چرخ‌های پشتی کمی کوچک‌تر طراحی شده‌اند تا در هنگام ورود به آب با اجسام داخل دریاچه برخورد نکنند. کابین قرار گرفته بر روی قالب سه‌چرخه بزرگ یک کابین چوبی قرار داده شده که با برخورداری از زوایای خاص فضا را برای دو فرد محیا ساخته است. شرکت زلتینی دستگاه جدید خود را یک خانه دوزیست خوانده و نام آن را Z Triton نهاده است.
 
وقتی خریدار بخواهد در خشکی حرکت کند چرخ‌های به حالت آماده‌باش قفل می‌شوند و زمانی که فرد بخواهد در آب سفر کند Z Triton چرخ‌های خود را به بالا جمع می‌کند. این وسیله همچنین از وجود یک موتور ۲۵۰ واتی الکتریکی بهره‌مند است که می‌تواند در آب تا ۱۸.۶ مایل و در خشکی ۲۴.۹ مایل سفر کند. گفتنی است که قیمت مشخصی برای این محصول در نظر گرفته نشده است و علاقه‌مندان باید تا اطلاع ثانوی منتظر اخبار جدید از سوی شرکت طراحی زلتینی باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه