سازنده بازی‌ DayZ عنوان جدید خود را معرفی کرد
سرگرمی

سازنده بازی‌ DayZ عنوان جدید خود را معرفی کرد

دین حال، سازنده بازی DayZ، با معرفی عنوان جدید Icarus سعی دارد باری دیگر توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند.

طی مراسم PC Gaming Show سازنده بازی DayZ تصمیم گرفت تا پرده از عنوان جدید خود یعنی Icarus بردارد. این بازی جدید یک عنوان فضایی است که روی بقای شخصیت‌ها تمرکز دارد. کاربران باید در این بازی اذوقه و دیگر امکانات لازم را جمع‌آوری کنند تا بتوانند پناهگاه‌های مختلف بسازند و خود را نجات دهند.

اطلاعات تکمیلی از جزئیات عنوان جدید Icarus

در مصاحبه اخیر دین هال، سازنده عنوان DayZ، وی اظهار داشت که تیم آن‌ها سعی دارد تا تجربه‌ای جدی از شبیه‌ساز بقا را در یک بازی به کاربران ارائه دهد. این عنوان از ابتدای شکل گرفتن محیط در فضای مذکور آغاز خواهد شد و تا لحظات پایانی حضور افراد در آن‌جا ادامه خواهد داشت. بازی بر روی بقای بخشی تمرکز دارد، در نتیجه بازیکن‌ها در هر قسمت و بخش باید شرایط متفاوتی را پشت سر بگذارند. شروع بازی و قرار گرفتن در سیاره مورد نظر خیلی سریع اتفاق می‌افتد، اما سازنده بازی از طولانی شدن مراحل بازی با گذر زمان خبر داده است.
 
همچنین اظهارات دین هال حاکی از آن است که اهداف شخصیت بازی بسته به مدت زمان طی کردن مراحل تغییر خواهد کرد چرا که گذر شب و روز در میزان مواد موجود در منبع تأثیر خواهد گذاشت. افراد همچنین می‌توانند دوستان خود را در محیط بازی به محل استقرار خود دعوت کنند. بر خلاف بازی DayZ که باخت معنای اتمام کامل فعالیت شخصیت را دارد، در این بازی هر بار مرگ شخصیت داستان مساوی با از دست دادن تجهیزات است.

دین هال همچنین رو به آن دسته از گیمر‌هایی که نگران آینده بازی پس از تجربه DayZ بودند اظهار داشت تیم آن‌ها از مجموعه Bohemia Interactive جدا شده و استودیو جدیدی را فراهم ساخته‌اند. گفتنی است عنوان Icarus قرار شده در سال ۲۰۲۱ به حالت رایگان برای تمامی کاربران عرضه شود. همچنین می‌توان گفت این بازی از عناوینی هست که می‌خواهد سبک جدیدی در بازی‌سازی را به کاربران ارائه دهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه