تاریخ انتشار نسخه بتا بازی CrossfireX مشخص شد
سرگرمی

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی CrossfireX مشخص شد

طبق اطلاعات درج شده در مایکروسافت، نسخه بتا بازی CrossfireX در تاریخ پنج تیر ماه در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه E3 2019 بود که بازی CrossfireX برای ایکس‌باکس وان معرفی شد. در آن زمان اعلام شد که بازی در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد و به‌تازگی مشخص شده که کاربران به‌زودی می‌توانند نسخه بتای بازی CrossfireX را تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی صفحه نسخه بتا بازی CrossfireX در فروشگاه مایکروسافت راه‌اندازی شده است و شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه آن هستیم. به‌عبارتی، بتای بازی کراس‌فایر ایکس در تاریخ پنج تیر ماه (۲۵ ژوئن) در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. متاسفانه اعلام نشده که آیا بتای بازی رایگان است یا کاربران جهت تجربه آن باید در جای خاصی ثبت نام کنند. 

در توضیحات رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت آمده است:

CrossfireX نبردهای هیجان‌انگیز و درگیر کننده‌ای را ارائه می‌دهد؛ جایی‌که دو گروه نظامی خصوصی با یکدیگر وارد نبرد شده‌اند. Global Risk دارای اعضایی است که به جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در بازار مجهز شده و به هر قیمتی برای دستورات و امنیت خود می‌جنگند. در آن‌سوی میدان اعضای Black List حضور دارند که مزدورانی سرسخت و کارکشته به‌حساب می‌آیند. آن‌ها فنون و تاکتیک‌های چریکی را به بهترین شکل ممکن آموزش دیده‌اند و رژیم‌های ستمگر در راستای خلق آزادی را از بین می‌برند.گروه خود را انتخاب کنید و در جریان حالت‌های متفاوت که شامل گیم‌پلی سفت و سخت و طراحی بصری سینمایی می‌شود، مأموریت‌های خود را کامل کنید.

بااینکه هنوز تاریخ انتشار بازی CrossfireX اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که باتوجه‌به این موضوع، در آینده نزدیک تاریخ انتشار نهایی بازی اعلام شود. همچنین استودیو رمدی (Remedy Entertainment) در حال توسعه بخش تک‌نفره و داستان محور بازی CrossfireX است

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه