رویداد جذب سرمایه‌گذاری حوزه «IT‌ و ICT» برگزار شد
شرکت‌ها

رویداد جذب سرمایه‌گذاری حوزه «IT‌ و ICT» برگزار شد

صندوق نوآوری و شکوفایی رویداد جذب سرمایه‌گذاری حوزه IT‌ و ICT را با هدف جذب سرمایه استارت آپها برگزار کرد.

علی ناظمی معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد جذب سرمایه‌گذاری حوزه IT‌ و ICT که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، عنوان کرد: رویدادهای آنلاین در صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف جذب سرمایه گذار برگزار می شوند.

وی با بیان اینکه در هر رویداد ۶ استارت اپ  محصول  و دستاورد خود را معرفی می کنند، خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی آمادگی دارد که بر اساس ضرایب ۴ به ۱ و ۳ به ۱ متناسب با سطح فناوری، در طرح های این استارت آپها سرمایه گذاری کند.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در دو رویدادی که تاکنون در صندوق برگزار شد، ۶ تیم استارت آپی در فرآیند جذب سرمایه و مذاکره هستند، بیان کرد: حضور استارت آپها در رویدادهای صندوق نوآوری و شکوفایی احتمال جذب سرمایه گذار برای تولید محصول را افزایش می دهد.

ناظمی افزود: هدف صندوق از برگزاری رویدادهای سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که در این زمینه تلاش می کنیم طی چرخه عمر استارت آپها در سود وز یان آنها شریک باشیم تا این تیم ها بتوانند به سرعت فرآیندهای تولید محصول را بگذرانند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این استارت آپها در صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی دو دوره گذشته استارت آپها میزان سرمایه مورد نیاز خود را اعلام کردند؛ امروز هم که رویداد IT‌ و ICT در حال برگزاری است تقریبا ۵میلیارد تومان سرمایه از سوی استارت آپها در خواست شده است.

رویداد سرمایه‌گذاری IT و ICT توسط سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۶ استارت اپ در حال برگزاری است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه