نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو ۲۰۲۱ نیز لغو شد
تکنولوژی

نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو ۲۰۲۱ نیز لغو شد

مسئولان نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو پس از اعلام لغو شدن مراسم، خبر از احتمال فروش حق برگزاری آن را دادند.

نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو برای سال ۲۰۲۱ نیز لغو شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مسئولان علت این اتفاق مشکلات مالی خوانده شده و فعلاً امکان برگزاری آن وجود ندارد. گفتنی است؛ از دلایل دیگری که همچنان برای عدم برگزاری مراسم مطرح می‌شد، شیوع ویروس کرونا و عدم کنترل مناسب آن در دنیا بود.

مسئولان نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو روز دوشنبه اعلام کردند بیشتر شرکت‌های عضو این مراسم اظهار داشتند که به احتمال زیاد برای سال ۲۰۲۱ در مراسم حضور نخواهند یافت و ترجیح می‌دهند به شرکت در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال آینده فکر کنند. همچنین لازم به ذکر است که مسئولان این مراسم در نظر دارند که حق برگزاری نمایشگاه را به فروش برسانند. مراسم بین‌المللی اتومبیل ژنو یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌هایی بود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

مسئولان این نمایشگاه دو هفته قبل از آن که سازمان سلامت جهانی اطلاعات رسمی شیوع ویروس کرونا را منتشر کند، مراسم خود را لغو کردند. اگر نمایشگاه مذکور برگزار می‌شد این رویداد به نودمین نمایشگاه برگزار شده اتومبیل ژنو تبدیل می‌شد. نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو یکی از بزرگ‌ترین مراسم خودرو در جهان است که سالانه ۶۰۰ هزار مراجعه کننده دارد.


نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو به فروش می‌رسد


سازمان مسئول برگزاری مراسم از زمان لغو شدن آن خواستار کمک‌های مالی توسط دولت سوئیس شده‌ است. مقامات ژنو پیشنهاد وام ۱۷.۶ میلیون دلاری را به این افراد دادند اما ظاهراً مسئولان مراسم زیاد از این مبلغ راضی نبودند. از این رو افراد مذکور سعی دارند حق برگزاری نمایشگاه را به فروش برسانند.

گفتنی است؛ بسیاری از مراسم خودرو طی مدت زمان اخیر لغو یا به شکل مراسمی آنلاین برگزار شده‌اند. خیلی از شرکت‌های اتومبیل‌سازی نیز به دنبال این مسئله از شرکت در مراسم مختلف خودداری کردند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از شرکت‌هایی که قصد خرید حق برگزاری مراسم بین‌المللی اتومبیل ژنو را دارند منتشر نشده و وضعیت این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی نامعلوم است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه