مشکل «پینگ» بازی‌های آنلاین حل شد
سرگرمی

مشکل «پینگ» بازی‌های آنلاین حل شد

نایب رئیس هیات مدیره شرکت‌ ارتباطات زیرساخت از تعمیر کابل دریایی قطع شده که پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) بازی‌های آنلاین را بالا برده بود، خبر داد.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت‌ ارتباطات زیرساخت از تعمیر کابل دریایی قطع شده که پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) بازی‌های آنلاین را بالا برده بود، خبر داد.

براساس این گزارش ، سجاد بنابی نایب رئیس هیات مدیره شرکت‌ ارتباطات زیرساخت در توییتر خود نوشت: کابل دریایی قطع شده در خلیج‌فارس، تعمیر و به مدار بازگشت.

وی افزود: مسیر ترانزیتی جنوب به شمال برقرار و کیفیت ارتباطات با همسایگان جنوبی که بر اثر قطع این فیبر نامناسب شده بود،مجددا از کیفیت مناسب برخوردار و مشکل بازی‌های آنلاین نیز برطرف شد.

بنابی اضافه کرد: تامین کردن زیرساخت مورد نیاز برای پایین آمدن پینگ بازی کاری است که از سوی وزیر ارتباطات به شرکت ارتباطات‌زیرساخت سپرده شده است. وضعیت پینگ (زمان دسترسی کاربر به محتوا) مدتی رو به بهبود رفت تا این که فیبر نوری مسیر ارتباطی ‌بازی‌ها با نزدیک‌ترین سرورها که تاخیر زمانی برای گیمرها را به حد نرمالی رسانده بود، قطع شد و همزمان شدن این قطعی با قطعی‌فیبر جایگزین صدای گیمرها را درآورد.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت‌ ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: قطعی این فیبر مدتی ادامه داشت و تعمیر آن به دلیل شیوع کرونا با وقفه رو به رو شد. اما اکنون این مشکل حل شده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه