تصویر لو رفته از گوشی Honor Magic 3
شرکت‌ها

تصویر لو رفته از گوشی Honor Magic 3

به تازگی تصویری از گوشی‌ آینده آنر با نام Magic 3 در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی تصویری از گوشی جدید آنر از سوی یک منبع ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر از دوربین یکی از گوشی‌های آنر گرفته شده است و نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد در گوشی‌های بعدی خود از دوربین چهارگانه استفاده کند. براساس آنچه که در تصویر منتشر شده مشخص است، دوربین اصلی این گوشی از لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که به نظر می‌رسد بتواند تصاویری با کیفیت بسیار خوب را به ثبت برساند.

با توجه به نوع ساخت این گوشی می‌توان گفت احتمالا در دسته بندی میان رده قرار گیرد و در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد باید گفت هوآوی در آن از پردازنده Kirin استفاده خواهد کرد. روی این عکس لوگوی مربوط به گوشی Honor Magic 2 وجود دارد که نشان می‌دهد این تصویر به وسیله گوشی مذکور گرفته شده است. با توجه به طراحی نزدیک این گوشی با دستگاهی که در عکس وجود دارد، می‌توان احتمال داد که این گوشی سری جدید Honor Magic یعنی گوشی Honor Magic 3 باشد.
 
عرضه X10 Max و Honor 30 Lite در کشور چین
 
شرکت آنر به تازگی نیز دو گوشی X10 Max و Honor 30 Lite را در کشور چین راه اندازی کرده است که هر دو آن‌ها از لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند اما در محل قرارگیری دوربین با یکدیگر تفاوت دارند. با این حال فعلا درباره گوشی مرموز شرکت آنر نمی‌توان نظر داد و باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی توسط آنر منتظر ماند.
 
از آن‌جایی که در اواخر سال جاری بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی قصد دارند نسل جدید محصولات خود را معرفی کنند، انتظار می‌رود آنر نیز در همین زمان از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و تصمیمات آنر باید تا زمان برگزاری مراسم این شرکت منتظر ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه