بازی Halo 3 به رایانه‌های شخصی می‌آید
سرگرمی

بازی Halo 3 به رایانه‌های شخصی می‌آید

اخبار جدید حاکی از آن است که عنوان Halo 3 تا اواخر ماه جاری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

بازی هالو ۳ قرار است به زودی بر روی رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، عنوان Halo 3 قرار شده تا در تاریخ ۱۴ جولای برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. این عنوان در قالب قسمتی از بازی The Master Chief Collection به دست گیمرها خواهد رسید. دارندگان رایانه‌های شخصی می‌توانند بازی Halo 3 را از طریق Microsoft Store و یا Steam خریداری کنند.
همچنین این عنوان برای مشترکین Xbox Game Pass بر روی رایانه‌های شخصی رایگان خواهد بود. بازی هالو ۳ به زودی در کنار عناوین Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo: Reach برای رایانه‌ها قرار خواهد گرفت. شرکت سازنده در ادامه به مخاطبین خود وعده داد که عناوین Halo 3: ODST و Halo 4 را نیز به زودی عرضه خواهند کرد. به طور کلی هالو ۳، توسعه داده شده توسط تیم بانجی، عنوان پایانی سه‌گانه Halo بود. کاربران بخش چند نفره Halo 3 را محبوب‌ترین قسمت بازی می‌دانستند.

بخش چند نفره قابلیت‌های متفاوتی داشت که به افراد اجازه می‌داد جایگاه اسلحه‌ها و خودروهای موجود در نقشه را تغییر دهند. در واقع نقشه‌های شخصی‌سازی شده یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بازی هالو ۳ بودند و حالا شرکت سازنده قصد دارد قابلیت‌های مذکور را بر روی نسخه جدید رایانه‌های شخصی نیز پیاده‌سازی کند.


زمان عرضه Halo Infinite

شرکت 343 Industries در حال توسعه نسخه جدیدی از هالو برای کنسول‌های نسل آینده است که قرار شده اواخر ماه جاری به علاقه‌مندان دنیای بازی معرفی شود. این عنوان با نام Halo Infinite در دسترس قرار خواهد گرفت و بسیاری از کاربران منتظر مراسم معرفی آن هستند. شرکت مایکروسافت قرار است مراسمی با عنوان Xbox Games Studio را به زودی برگزار کند که در آن عناوینی مانند هالو و چند نمونه دیگر معرفی خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده مراسم مورد نظر در تاریخ ۲۴ جولای برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا Xbox Games Studio به صورت آنلاین برگزار می‌شود و این بار دیگر میزبان مراجعه کنندگان جدیدی نخواهد بود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه