مایکروسافت بازی‌های خود را برای دو نسل از کنسول‌ها عرضه خواهد کرد
سرگرمی

مایکروسافت بازی‌های خود را برای دو نسل از کنسول‌ها عرضه خواهد کرد

مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد بازی‌های ایکس باکس X را برای ایکس باکس وان نیز عرضه کند.

چند ماه پیش دو شرکت بزرگ سازنده کنسول بازی در جهان یعنی سونی و مایکروسافت مشخصات کنسول‌های نسل بعدی خود را اعلام کردند؛ از همان زمان اخبار متعددی درباره بازی‌هایی که برای این دو کنسول عرضه خواهد شد در فضای مجازی پخش شد.
 
شرکت سونی بارها اعلام کرد که قصد دارد برای کنسول PS5 عناوین انحصاری بیشتری نسبت به کنسول PS4 عرضه کند و این عناوین صرفا برای افرادی که کنسول پلی استیشن ۵ را خریداری کرده باشد قابل اجرا خواهد بود؛ این در حالی است که شرکت مایکروسافت بارها اعلام کرده است که قصد دارد عناوین جدید خود را صرفا به کنسول نسل بعدی‌اش یعنی کنسول Xbox Series X محدود نکند و آن‌ها را برای دو نسل از کنسول‌ها وارد بازار کند.

سخنان مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت درباره عرضه بازی‌های دو کنسولی

در همین راستا فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد عناوین خود را بدون در نظر داشتن کنسولی که گیمر از آن استفاده می‌کند، وارد بازار کند. وی همچنین درباره علت انجام این کار گفته است که مایکروسافت قصد ندارد گیمرها را مجبور به خرید سخت افزار جدید کند و ممکن است برخی از گیمرها توانایی خرید آن‌ها را نداشته باشند.
 
علاوه بر این اسپنسر گفت که مرکز تصمیم گیری شرکت، مخاطبان هستند و شرکت قصد دارد کاری کند گیمر هر طور که شده عناوین جدید را روی دستگاه خود اجرا کنند. از طرفی هم وی به این موضوع اشاره کرد که سری جدید ایکس باکس قدرتمندترین کنسول این شرکت خواهد بود و گیمرها با خرید آن خواهند توانست بهترین تجربه را در بازی‌های جدید داشته باشند.
 
وی در انتهای گفت‌وگوی خود نیز اعلام کرد که هرگز شرکت دوست ندارد گیمرها را وادار به کاری کند و خرید یک کنسول جزو ابتدایی‌ترین اختیارات یک گیمر است. برای مشخص شدن عناوینی که قرار است مایکروسافت آن‌‎ها را برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه کند، باید تا زمان برگزاری مراسم رسمی مایکروسافت منتظر ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه