منتظر کنترلر DualSense مشکی نباشید
سرگرمی

منتظر کنترلر DualSense مشکی نباشید

شرکت سونی اعلام کرد طرفداران پلی‌استیشن ۵ در زمان عرضه اولیه این دستگاه نباید انتظار یک دسته مشکی داشته باشند.

مدت زیادی است که همه ما انتظار این را می‌کشیم تا شرکت سونی کنسول نسل بعدی خود، پلی‌استیشن ۵ را روانه بازار کند. بعد از رونمایی از دسته این کنسول، خیلی از کاربران انتظار این را دارند که این دسته در رنگ‌های مختلف عرضه شود. با توجه به خبر‌های جدید به نظر می‌رسد طرفداران این کنسول نباید برای دیدن کنترلر مشکی DualSense امید داشته باشند. حداقل هنگام عرضه اولیه کنسول مذکور این اتفاق رخ نمی‌دهد.

تجربه اولین بازی با DualSense

این شرکت اولین کنترلر DualSense را به گئوف کایلی ارائه داد و این گیمر توانست اولین تجربه خود از DualSense را با بازی Astro's Playroom که به صورت پیش‌فرض روی PS5 عرضه می‌شود، در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. طی یک مصاحبه با اریک لمپل، رئیس بازاریابی پلی‌استیشن، مشخص شد که این دسته در روز‌های اولیه عرضه خود، در رنگ‌های دیگری تولید نخواهد شد و زمان دیگری برای عرضه این کنترلر با رنگ دیگر اعلام خواهد شد.

لمپل در پاسخ به کایلی درباره رنگ دیگری برای Dualsense گفت: در مورد آن بعدا صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، همانطور که مشخص است، رسیدن به یک کنترلر مؤثر در زمینه گیمینگ به اندازه کافی کار سختی است، اما بعدا درباره ارائه دسته‌هایی با رنگ دیگر صحبت می‌کنیم.

منتظر DualSense مشکی نباشید

پاسخ محتاطانه لمپل باعث می‌شود تا در ضمن اعلام این که سونی در حال ساخت نسخه‌های سفید و مشکی برای رونمایی آماده است، اکنون حتی بیشتر ممکن است که سونی میزان تولید دستگاه‌های PS5 خود را دو برابر کرده باشد. البته، ناگفته نماند که ایجاد رنگ‌های بیشتر برای کنسول یا کنترلر باعث می‌شود منابع تولیدی سونی تقسیم شود.

آیا رنگ‌های جدید برای DualSense در نظر گرفته می‌شود؟

سونی برای این نسل از Dualshock 4 رنگ‌های زیادی را در نظر گرفته است. هر کدام از نسخه‌های محدود PS4، دارای رنگ‌های خاصی هستند که همین مسئله باعث افزایش مخاطبان و طرفداران آن می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که سونی این سنت را با PS5 کنار بگذارد، اما شاید لازم باشد کمی پس از عرضه این کنسول منتظر بمانیم تا متوجه شویم که چه طرح‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه