رونمایی رنو از ون Zoe به عنوان یک خودروی الکتریکی
شرکت‌ها

رونمایی رنو از ون Zoe به عنوان یک خودروی الکتریکی

شرکت رنو از ون جدید خود به نام Zoe که یک خودروی الکتریکی کوچک پرقدرت است، رونمایی کرد.

 شرکت رنو به تازگی از خودروی جدید خود که یک ون به نام Zoe است رونمایی کرد و قرار است این خودرو اواخر سال جاری به ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی این شرکت ملحق شود.

ون Zoe با اعمال اصلاحاتی در نمونه جاده‌ای خود تولید شده است. مهم‌ترین تغییری که این ون نسبت به مدل اصلی خود داشته، پنجره‌های عقبی مات و همچنین حذف صندلی‌های عقب است.

این کار برای ایجاد یک منطقه بار مسطح انجام شده است.ون Zoe دارای یک باتری ۵۲ کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی R110 با قدرت ۱۰۷ اسب بخار است. آزمایش WLTP نشان می‌دهد این خودروی الکتریکی با هر بار شارژ شدن کامل، قادر است ۲۴۵ مایل را بپیماید. این آزمایش با شرایط ۵۰ درصد بارگیری و همچنین وزن ایده‌آل راننده انجام شده است.

رونمایی رنو از ون Zoe به عنوان یک خودروی الکتریکی

شارژ کامل باتری دستگاه از طریق پریز برق ۵۰ کیلوواتی به رانندگان این امکان را می‌دهد تا در ۷۰ دقیقه از صفر تا ۸۰ درصد شارژ شوند. حدود ۳۰ دقیقه شارژ بیشتر نیز می‌تواند مسافت ۹۰ مایل را به مسافت مورد پیمایش ون Zoe اضافه کند. طول قسمت بار این خودرو، هزار و ۲۰۵ میلی‌متر و حداکثر عرض آن هم هزار و ۱۱۰ میلی‌متر است. حداکثر میزان باری که می‌توان سوار این خودرو کرد، ۳۸۷ کیلوگرم است.

ون جدید رنو دارای دو نسخه بیزینس و بیزینس پلاس است. خریداران هر دو نسخه می‌توانند قابلیت شارژ سریع را برای خودروی خود انتخاب کنند. تجهیزات استاندارد ون Zoe شامل یک کنسول ۷ اینچی با قابلیت اتصال به CarPlay اپل و Android Auto، تهویه مطبوع دستی، پنجره جلویی الکتریکی، آینه‌های بغل برقی، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، چراغ‌های تمام LED با محفظه‌های فولادی و سوکت USB است.

نسخه بیزینس پلاس این خودرو دارای کیت‌های بیشتری است. از جمله امکانات اضافه این مدل می‌توان به شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند، حسگر پارک عقب خودرو، دوربین پارک عقب، سیستم هشدار خط، کنترل هوای اتوماتیک، آینه‌های قابل تنظیم با بخاری با قابلیت تنظیم الکتریکی و چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی اشاره کرد. با تأکید بر قابلیت‌های شهری این خودرو، ون Zoe می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در ۱۱.۴ ثانیه پر کند.

رونمایی رنو از ون Zoe به عنوان یک خودروی الکتریکی

گفتنی است؛ قیمت این خودرو‌ها از ۱۹ هزار و ۳۸۰ پوند آغاز می‌شود و قیمت بالاترین مدل آن ۲۰ هزار و ۹۹۵ پوند است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه