رونمایی از پرچمداران بعدی ایسوس با جدیدترین پردازنده کوآلکام
شرکت‌ها

رونمایی از پرچمداران بعدی ایسوس با جدیدترین پردازنده کوآلکام

ایسوس قصد دارد خانواده Zenfone 7 را با جدیدترین پردازنده‌های Snapdragon ساخت کوآلکام رونمایی کند.

اکنون مدتی است که بحث‌هایی در مورد خانواده Zenfone 7 ایسوس شکل گرفته است. در ابتدا، شرکت کوآلکام نکاتی را در مورد تولید دستگاه توسط ایسوس نشان داد و به دنبال آن، خبر‌های فاش شده دیگری نیز وجود داشت. با توجه به اخبار اخیر که درباره رونمایی از ROG Phone 3 به گوش می‌رسید، اخبار حول پرچمداران جدید ایسوس بیشتر شنیده می‌شد.

 

لو رفتن کدهای پردازنده پرچمداران آینده ایسوس

خبر‌های تازه منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت تایوانی برای جدیدترین خط تولید پرچمداران خود نه تنها روی یک مدل، بلکه قصد دارد روی یک زوج کار کند. سر نخ‌های به دست آمده حاکی از آن است که ایسوس در حال کار کردن روی یک مدل Pro برای Zenfone 7 است که در منبع کد‌های کرنل این گوشی به دست آمده است.

این کد‌ها دارای مانیکر Asus ZF است. در مدارک فاش شده، دو مجموعه متفاوت از پردازنده‌ها دیده شده است که نشان می‌دهد یکی از این پردازنده‌ها دارای سرعت ۲.۸۴ گیگاهرتز و دیگری ۳.۰۹ گیگاهرتز است.

رونمایی از پرچمداران بعدی ایسوس با جدیدترین پردازنده کوآلکام

پردازنده خانواده Zenfone 7

فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتزی نشان‌دهنده هسته Prime Kryo 585 است که روی مدل Snapdragon 865 دیده می‌شود. در جدیدترین اخبار هم که از کوآلکام شنیده می‌شود، این شرکت جدیدترین پردازنده خود یعنی + Snapdragon 865 را معرفی کرده است که ۱۰ درصد نسبت به نسل قبلی قوی‌تر است و سرعت پردازش آن به ۳.۱ گیگاهرتز می‌رسد. با قرار دادن این دو مسئله در کنار هم، می‌توان انتظار داشت که مدل معمولی Zenfone 7 مجهز به پردازنده Snapdragon 865 خواهد بود و مدل پروی این پرچمدار دارای جدیدترین پردازنده کوآلکام یعنی +Snapdragon 865 است. این گوشی تجربه ROG Phone 3 را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

رونمایی از پرچمداران بعدی ایسوس با جدیدترین پردازنده کوآلکام

برند ایسوس ZF به احتمال زیاد مخفف Zenfone باشد. قبل از این، شاهد حضور یک برند ZF از شرکت ایسوس در گیک‌بنچ بوده‌ایم که مادربرد آن Kona بود. علاوه بر این، یک منبع خبری تایوانی از این خبر داده بود که شرکت ایسوس دارای یک مدل به نام Zenfone 7 Pro خواهد بود. به هر حال، انتظار می‌رود شرکت ایسوس امسال بتواند یک خانواده برای پرچمدار آینده خود معرفی کند تا بتواند حرفی برای گفتن در گوشی‌های نسل آینده داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه