مراسم معرفی Note 20 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد
شرکت‌ها

مراسم معرفی Note 20 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

بر اساس گزارش‌های مختلف، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته پرچمدار جدید خود را به صورت آنلاین رونمایی کند.

شرکت سامسونگ در نظر دارد تا گوشی پرچمدار نوت ۲۰ خود را در ماه آگوست به جهان فناوری معرفی کند. مراسم معرفی این گوشی هوشمند قدرتمند قرار است از طریق سرویس‌های آنلاین صورت گیرد و این اولین باری می‌شود که شرکت سامسونگ پرچمدار سری نوت خود را در یک گردهمایی واقعی با حضور تماشاگران در محل به نمایش در نمی‌آورد.

اطلاعات کامل از معرفی پرچمدار مورد انتظار Galaxy Note 20

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع موثق، شرکت کره‌ای سامسونگ سرانجام تصمیم خود را نهایی کرد و به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان مراسم معرفی گوشی جدید خود را به‌صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. این ابرقدرت دنیای فناوری معمولاً مراسم معرفی گوشی‌های هوشمند خود را در نیویورک برگزار می‌کند. سال گذشته گوشی‌های Note 10 و Note 10 Plus در تاریخ ۷ آگوست با حضور هزاران مراجعه‌کننده معرفی شدند. در پی شیوع ویروس کرونا برگزاری چنین گردهمایی غیرممکن است، در نتیجه شرکت سامسونگ در نظر دارد مراسم خود را آنلاین انجام دهد. گفتنی است؛ قوانین مرتبط با قرنطینه خانگی در نیویورک تا تاریخ ۱۳ ژوئن برپا است و افراد اجازه خروج از خانه در مواقع غیرضروری را ندارند.

شرکت سامسونگ همچنان به طور رسمی برنامه‌های خود را فاش نساخته و هیچ‌کدام از آن‌ها را تائید نکرده است. با این حال منبع مذکور باور دارد شرکت ابرقدرت کره‌ای اقدامات مهم و تأثیرگذاری را برای مراسم خود در نظر دارد و سعی می‌کند برنامه‌های مهمی را پیاده‌سازی کند. بر اساس این گزارش‌ها، شرکت سامسونگ دیگر عجله‌ای برای معرفی پرچمدار خود ندارد و در صورت نیاز ممکن است تاریخ برگزاری مراسم خود را عوض کند.

گفتنی است؛ در کنار گوشی Galaxy Note 20 شرکت سامسونگ احتمالاً نمونه بزرگ‌تری را با عنوان Galaxy Note 20 Plus به بازار جهانی معرفی خواهد کرد. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی Note 20 دوربینی با لنز ۱۰۸ مگاپیکسل را با خود به همراه دارد. همچنین گوگل در نظر دارد تا در اقدامی مشابه گوشی هوشمند Pixel 4a را به طرفداران خود معرفی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه