طراحی عجیب دوربین گوشی گیمینگ لنوو
شرکت‌ها

طراحی عجیب دوربین گوشی گیمینگ لنوو

دوربین قدرتمندترین گوشی گیمینگ لنوو به صورت پاپ‌آپ طراحی شده و در حالت افقی تلفن هوشمند باز خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، قرار است گوشی هوشمند گیمینگ جدید شرکت لنوو در تاریخ ۲۲ جولای رونمایی شود. اما طبق معمول پیش از معرفی این گوشی، بخش عمده‌ای از اطلاعات آن در فضای مجازی منتشر شد؛ اطلاعات این گوشی به وسیله یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که طراحی آن و همچنین دوربین پاپ‌آپ استفاده شده را به نمایش می‌گذارد. طراحی دوربین پاپ‌آپ این گوشی از کنار بوده و شرکت لنوو سعی کرده است این دوربین را طوری در گوشی Lenovo Legion قرار دهد که گیمر در حین اجرای بازی توانایی ضبط و استریم آنلاین داشته باشد.

به احتمال بسیار زیاد این گوشی دارای نرم افزاری مخصوص خواهد بود که امکان استریم زنده و همزمان با اجرای بازی را به گیمر‌ها می‌دهد چرا که به طور عادی افراد نمی‌توانند هم از دوربین گوشی خود استفاده کنند و هم وارد یک عنوان رایانه‌ای شوند.

لنوو برترین گوشی را برای استریمرها ساخت

اطلاعات سخت افزاری گوشی Lenovo Legion Gaming Phone

این گوشی از یک نمایشگر بسیار با کیفیت با نرخ تازه سازی 144Hz استفاده می‌کند که لذت اجرای بازی را برای گیمر‌ها بسیار بالاتر از قبل خواهد برد. سیستم عامل استفاده شده روی این گوشی اندروید نسخه ۱۰ است که توسط لنوو شخصی سازی شده و به نوعی باید گفت این سیستم عامل برای بهترین عملکرد هنگام اجرای عناوین رایانه‌ای توسعه داده شده است.

پردازنده استفاده شده در این گوشی یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های فعلی موجود در بازار است و توان پردازش بسیار بالایی دارد. شرکت لنوو در این گوشی از پردازنده Snapdragon 865 Plus SoC استفاده کرده و در کنار حافظه ۶ گیگبایتی رم بالاترین عملکرد را خواهد داشت. فضای ذخیره سازی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت و از نوع UFS 3.0 خواهد بود. علاوه بر مدل معمولی یک مدل دیگر از این گوشی با نام Lenovo Legion Pro عرضه خواهد شد که از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه