ارائه به‌روزرسانی جدید برای Starcraft II
سرگرمی

ارائه به‌روزرسانی جدید برای Starcraft II

استودیوی Blizard به مناسبت ۱۰ ساله شدن Starcraft II، یک به‌روزرسانی جدید برای این بازی منتشر کرد.

 تقریبا ۱۰ سال است که از عنوان StarCraft II می‌گذرد. برای جشن گرفتن دهمین سالگرد انتشار این بازی، استودیوی Blizard در حال عرضه یک به‌روزرسانی جدید برای این بازی است که هدف‌های جدیدی را به هر مأموریت از مراحل پایه‌ای StarCraft II اضافه می‌کند. علاوه بر این، تغییراتی هم در بازی داده شده است که به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های اختصاصی خود را بسازند و آن‌ها را پیش ببرند.

ساخت کمپین‌های شخصی توسط گیمرها

یکی از دلایلی که بازی StarCraft II مدت زیادی است که مورد استقبال قرار می‌گیرد، ساختن کمپین‌هایی است که کاربران به صورت شخصی برای خود می‌سازند. Blizzard اکنون چندین عنصر از Warcraft III را روی این عنوان اجرا کرده است تا رابط کاربری StarCraft II را برای استفاده راحت‌تر کند. در وبلاگ این شرکت جزئیات همه‌چیز درباره نقشه‌های جدید این بازی را مشخص کرده است. به‌روزرسانی جدید سالگرد StarCraft II علاوه بر یک زیربخش جدید کمپین در فهرست گزینه‌های بازی، یک لابی جدید در حال گذار را نیز معرفی کرد. قابلیت‌های جدید این بازی، حرکت بین دو نقشه در بخش چند نفره را آسان‌تر می‌کند.

ارائه به‌روزرسانی جدید برای Starcraft II

از لحاظ فنی، استودیوی Blizzard همراه با عرضه نسخه به‌روزرسانی ۴.۱۳ تغییرات زیادی در بازی به وجود آورده است که قصد دارد طرفداران بیشتری هم به این بازی جذب کند. با این وجود، این به‌روزرسانی در مرحله آزمایشی خود قرار دارد و بعد از مرحله آزمایشی مشخص می‌شود که این قابلیت‌ها کاملا جدید هستند یا این که فقط تغییراتی هستند که باعث بهتر شدن محیط بازی می‌شوند.

عنوان StarCraft II یک بازی علمی - تخیلی به سبک استراتژیک است و توسط شرکت Blizzard Entertainment در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این بازی اولین بار برای دو پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی و سیستم عامل مک عرضه شد. StarCraft II: Wings of Liberty ادامه اولین بازی این سری با نام StarCraft بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه