اطلاعات رنگ جدید گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد
شرکت‌ها

اطلاعات رنگ جدید گلکسی نوت ۲۰ اولترا فاش شد

با انتشار تصویری جدید از گلکسی نوت ۲۰ اولترا، یکی دیگر از رنگ‌های موجود این دستگاه مشخص شد.

ما سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا را در دو رنگ دیده‌ایم که یکی از آن‌ها برنزی و دیگری مشکی است. اکنون متوجه شده‌ایم که علاوه بر این دو، یک رنگ دیگر نیز وجود دارد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵ اوت در رویداد آنپکد سامسونگ معرفی شود. به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان مراسم سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ما هنوز چیزی درباره این پرچمدار سامسونگ نشنیده‌ایم، اما به تازگی مطلبی درباره نسل بعدی گلکسی نوت فاش شد که اطلاعات جالبی از آن به ما منتقل می‌کند. قرار است خریداران این دستگاه بین انتخاب‌های خود رنگ سفید را نیز داشته باشند. در ادامه تصویر دستگاه مذکور با رنگ سفید را مشاهده می‌کنید:

رنگ سفید گلکسی نوت ۲۰ اولترا

 

اطلاعات به دست آمده از گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا در اروپا دارای تراشه اگزینوس ۹۹۰ خواهد بود و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. گفته می‌شود در این دستگاه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی که تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است، ارائه می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی WQHD پلاس امولد بوده که درون خود یک حفره برای دوربین سلفی جای داده است. حفره درون نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا در مرکز آن قرار دارد و میزبان دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی آن است. در پنل پشتی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی وجود دارد که با یک لنز اولترا واید و یک لنز تله فوتو همراهی می‎‌شود که هر دو گزینه دارای کیفیتی برابر ۱۲ مگاپیکسل هستند. گلکسی نوت ۲۰ اولترا با قلم S Pen همراه خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر است. اطلاعات نسخه معمولی نوت ۲۰ اوایل هفته جاری لو رفت و زیبایی آن را فاش کرد. باید دید باقی اطلاعات این خانواده چه زمانی منتشر خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه