عرضه نسخه ریمستر بازی Halo 2 برای پلتفرم رایانه
سرگرمی

عرضه نسخه ریمستر بازی Halo 2 برای پلتفرم رایانه

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نسخه ریمستر شده بازی Halo 2 را برای پلتفرم رایانه وارد بازار کند.

 مجموعه Halo یکی از مجموعه‌های رایانه‌ای پرطرفدار ویژه کنسول‌های شرکت مایکروسافت است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۱ و برای کنسول Xbox وارد بازار شد و پس از گذشت مدتی مایکروسافت تصمیم گرفت این بازی را برای ویندوز نیز وارد بازار کند. به تازگی نیز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Halo 2: Anniversary به عنوان بخشی از مجموعه Halo: The Master Chief Collection قرار است در تاریخ ۱۲ مه برای پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

بازی Halo 2: Anniversary یک نسخه ریمستر شده با کیفیت HD از بازی Halo 2 است که در سال ۲۰۰۴ برای کنسول ایکس باکس وارد بازار شد و به دلیل داشتن صداگذاری و موسیقی متن بسیار زیبا در زمان عرضه خود با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها مواجه شد. لازم به ذکر است که مایکروسافت هیچ تغییری در بخش داستانی این بازی اعمال نکرده است و صرفا سعی کرده است گرافیک این بازی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 نسخه ریمستر بازی Halo 2 برای پلتفرم رایانه

بیانیه شرکت مایکروسافت درباره نسخه ریمستر شده بازی Halo 2 

شرکت مایکروسافت درباره این بازی اعلام کرده است که کاربران در صورتی که قصد استفاده از گرافیک قدیمی بازی در بخش مبارزات را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، از این قابلیت که حس نوستالژی به آن‌ها می‌دهد استفاده کنند. شرکت مایکروسافت درباره مجموعه Halo: The Master Chief Collection نیز اعلام کرده است که قصد دارد در آینده نسخه‌های بیشتری از مجموعه Halo را به این بسته بازی اضافه کند.

این بسته بازی در اواخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و طبق اعلام مایکروسافت قرار است به مرور زمان عناوینی مثل Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo 3 نیز به آن اضافه شود. بازی Halo 2 که در حال حاضر یک نسخه ریمستر شده از آن در راه است، به صورت آنلاین و داستانی ساخته شده و نسخه جدید و مخصوص رایانه این عنوان نیز به صورت آنلاین خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه