موتورولا Razr 2 با سخت‌افزاری قوی‌تر تولید می‌شود
شرکت‌ها

موتورولا Razr 2 با سخت‌افزاری قوی‌تر تولید می‌شود

شرکت موتورولا قصد دارد گوشی تاشوی Razr 2 را با سخت‌افزاری قوی‌تر روانه بازار کند.

گوشی دوباره متولد شده Razr موتورولا با صفحه نمایشی تاشو یک گوشی گران قیمت با تراشه میان‌رده، باتری بسیار کوچک و دوربین ضعیف به شمار می‌آید.

به وضوح، این گوشی به دلیل به وجود آوردن حس نوستالژی و کسب درآمد برای موتورولا تولید شده بود و اگر یک گوشی مانند Galaxy Z Flip توسط سامسونگ ساخته نمی‌شد، می‌توانست بهتر عمل کند چرا که Galaxy Z Flip ارزان‌تر از موتورولا است، اما در اکثر عملکرد‌های سخت‌افزاری بهتر از گوشی موتورولا عمل می‌کند. البته میزان استفاده از نمایشگر بیرونی Razr نسبت به گوشی تاشوی سامسونگ بیشتر است.

پیش از این، مشخص شده بود که موتورولا در تلاش است تا یک گوشی جایگزین برای Razr تولید کند و مدتی است شایعه‌های جدیدی منتشر شده که از ویژگی‌های جدید این گوشی پرده‌برداری می‌کند.

تغییرات سخت‌افزاری آینده گوشی Razr 2

بر اساس شایعه‌های منتشر شده، Razr 2 در قسمت سخت‌افزاری پیشرفت خواهد داشت و در زمینه پردازش از تراشه Snapdragon 765 استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود این گوشی از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند که کمبود آن روی نسخه قبلی مشهود بود. علاوه بر این، باتری این دستگاه نیز نسبت به قبل بزرگتر خواهد بود و با ظرفیت ۲۸۴۵ میلی‌آمپر ساعتی تولید می‌شود.

این گوشی هوشمند با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. دوربین اصلی Razr 2 نسبت به قبل پیشرفت خواهد داشت و حالا، به حسگر ۶۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 سامسونگ مجهز خواهد شد. دوربین سلفی هم با پیشرفت در رزولوشن خود، از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. موتورولا Razr 2 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود که باز هم یک نکته منفی به حساب می‌آید، چون اندروید ۱۱ تا زمان عرضه آن منتشر خواهد شد.

نسل دوم گوشی تاشوی Razr موتورولا در حال حاضر در چین و آمریکای شمالی در دست توسعه است و قرار است در یکی از این دو کشور رونمایی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه