برنامه سامسونگ برای ساخت سه گوشی تاشو جدید
شرکت‌ها

برنامه سامسونگ برای ساخت سه گوشی تاشو جدید

یکی از وب‌سایت‌های فاش کننده اطلاعات گوشی‌های هوشمند اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد سه گوشی تاشو دیگر وارد بازار کند.

سال گذشته بود که شرکت سامسونگ اولین گوشی موبایل تاشو خود را با نام Galaxy Fold معرفی و وارد بازار کرد. این گوشی آن‌گونه که سامسونگ انتظار داشت فروش نرفت که شاید علت اصلی آن قیمت بالا و وجود داشتن ایرادات زیاد در نمایشگر این گوشی بود.

پس از عرضه گوشی Galaxy Fold چند طرح مفهومی از گوشی‌های انعطاف پذیر شرکت سامسونگ منتشر شد که یکی از آن‌ها به تائید سامسونگ رسید و این شرکت در اوایل سال میلادی جاری، آن را با نام Galaxy Z Flip وارد بازار کرد.

اما به تازگی یکی از وب سایت‌های فاش کننده اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند اعلام کرده است که شرکت سامسونگ در حال کار روی سه تلفن همراه تاشو جدید است. طبق اعلام این وب سایت یکی از گوشی‌های بعدی سامسونگ Fold e نام خواهد داشت و این شرکت قصد دارد آن را با قیمتی در حدود ۱۱۰۰ دلار وارد بازار کند؛ همچنین این وب سایت اعلام کرده است که دو تا از گوشی‌های بعدی شرکت سامسونگ از نمایشگر پلاستیکی و یکی از این گوشی‌ها از نمایش UTG بهره خواهد برد.

گوشی منعطف سامسونگ

گوشی دیگر سامسونگ چیست

طبق اعلام وب سایت XDA Developers، گوشی دیگر سامسونگ قرار است Fold Lite نام داشته باشد که حدود ۹۰۰ دلار قیمت دارد و از یک نمایشگر اعلان کوچک بهره خواهد برد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از گوشی سوم این شرکت منتشر نشده است و سامسونگ نیز واکنشی نسبت به خبر ساخت نسخه‌ای جدید از خانواده Fold نشان نداده است، اما انتظار می‌رود این شرکت چند مدل مختلف از گوشی تاشو خود را وارد بازار کند تا افرادی که از توان مالی کمتری دارند نیز بتوانند این گوشی را خریداری کنند.

علاوه بر این، احتمالا گوشی‌های جدید این شرکت تا اواخر امسال رونمایی شوند و تا آن زمان باید شاهد انتظار اخبار بیشتری از گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه