سیستم تأیید هویت دو مرحله‌ای به خودروهای تسلا اضافه شد
شرکت‌ها

سیستم تأیید هویت دو مرحله‌ای به خودروهای تسلا اضافه شد

شرکت تسلا سرانجام برای افزایش امنیت خودروهای برقی تولیدی خود سیستم تأیید هویت دو مرحله ای را به اپلیکیشن ویژه این اتومبیل‌ها اضافه کرد.

الون ماسک مدیرعامل تسلا سال گذشته وعده داده بود که سیستم تأیید هویت دومرحله ای به خودروهای تسلا اضافه می‌شود و سرانجام بعد از یک سال وی به وعده خود عمل کرد.

این شرکت وعده داده که افزوده شدن این خدمات به اپلیکیشن‌های خودروهای تسلا به تدریج و از طریق به‌روزرسانی آنها رخ خواهد داد. ماسک در توئیتی در این زمینه تصریح کرده که ارائه این خدمات به خریداران خودروهای تسلا با تأخیر زیاد صورت گرفته و این شرکت باید زودتر از اینها برای افزایش امنیت اتومبیل‌های تولیدی خود اقدام می‌کرد.

در قالب این سیستم برای فعال کردن خودرو علاوه بر یک کلمه عبور ثابت به یک کلمه عبور دوم نیز نیاز است که برای شماره تلفن همراه مالک خودرو پیامک می‌شود. البته می‌توان کلمه عبور دوم را از طریق خدمات همگام سازی شده دیگر با اپلیکیشن تسلا مانند خدمات گوگل دریافت کرد.

از این خدمات می‌توان برای قفل کردن و باز کردن قفل خودروهای تسلا به شکلی ایمن از راه دور، موقعیت یابی خودرو و ردگیری مسیر حرکت و جابجایی‌های آن، به‌روزرسانی نرم افزار خودروهای تسلا و آغاز کردن یا متوقف کردن فرایند شارژ خودرو از راه دور استفاده کرد.

در مورد آن دسته از خودروهای برقی تسلا که به قابلیت فراخوانده شدن برای حرکت به سمت محل حضور راننده مجهز هستند، می‌توان از این خدمات برای ایمن سازی بیشتر فرایند مذکور استفاده کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه