ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس
شرکت‌ها

ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس

پس از ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر برای شرکت در آزمایش بالینی واکسن های کرونا در انگلیس، مقامات همچنان از تعداد بیشتری از مردم می خواهند برای شرکت در این آزمایش ها ثبت نام کنند.

دولت انگلیس از مردم خواسته تا برای آزمایش های بالینی آینده واکسن های کووید۱۹ ثبت نام کنند. این در حالی است که تاکنون ۱۰۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمایش ها ثبت نام کرده اند.

بخش «ثبت تحقیقات واکسن کووید۱۹» در سرویس سلامت همگانی انگلیس در ماه جولای ایجاد شد تا افراد بتوانند در صورت تمایل برای شرکت در آزمایش های بالینی ثبت نام کنند.

در حال حاضر دولت این کشور عده بیشتری را تشویق می کند تا ماه اکتبر ثبت نام کنند و به این ترتیب آزمایش های بالینی گسترده تری در سراسر انگلیس انجام شود.

در حال حاضر یک کارگروه ویژه واکسن تحت نظارت وزارت بازرگانی، انرژی و استراتژی صنعت این کشور ایجاد شده که هدف آن توسعه واکسن و کمک به جمع آوری سرمایه برای آزمایش های بالینی و تولید است.

 کیت بینگام رییس این کارگروه ویژه  می گوید: هدف از این امر ثبت نام هر چه بیشتر افراد است تا بتواند آزمایش های بالینی کارآمدی انجام داد.  این آزمایش ها ایمن هستند و هرچه سریع تر آغاز شوند، افراد سریع تر واکسینه می شوند و به نتایج دست می یابیم.

به گفته بینگام اولویت ثبت نام برای شرکت در آزمایش بالینی آینده واکسن کووید۱۹ افراد مسن، اقلیت های قومیتی، افراد با شرایط پیش زمینه ای و کادردرمان است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه