ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایتمندی مشتری» را دریافت کرد.
این همایش، دوشنبه سوم شهریور ماه، با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صمت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان برگزار شد.
در این همایش که با حضور دکتر دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر تقیپور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس صادقی نیارکی معاون وزیر صمت برگزار شد، تندیس رضایتمندی مشتری به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائهدهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان شده بود.
0 دیدگاه