مشخصات نمایشگر سری آیفون ۱۲ فاش شد
جهان

مشخصات نمایشگر سری آیفون ۱۲ فاش شد

گزارشی جدید برخی مشخصات دوربین و نمایشگر سری آیفون ۱۲ را فاش کرده است.

اپل به طور معمول در ماه سپتامبر از سری جدید  آیفون رونمایی می کند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراس جهان رونمایی آیفون ۱۲ با تاخیر انجام می دهد.

همزمان  با نزدیک شدن رونمایی از آیفون جدید جزئیات بیشتری از این موبایل های هوشمند در فضای آنلاین منتشر می شود. درهمین راستا جان پوسر یکی از کارشناسان فناوری جزئیات جدیدی درباره نمایشگر و دوربین این دستگاه ها فاش کرده است.

او ادعا می کند لبه های اطراف نمایشگر آیفون ۱۲ پرو به اندازه قابل توجهی باریک تر هستند. همچنین  نمایشگر دستگاه نیز اندکی بزرگتر است و بنابراین بریدگی روی آن کوچکتر به نظر می رسد.

در کنار این موارد پوسر فاش کرد قابلیت Face ID ارتقا یافته و زاویه بیشتری را پوشش می دهد. ماژول دوربین پشتی دستگاه نیز ۱۰ درصد بزرگتر است. از سوی دیگر مدل آیفون ۱۲ پرو مکس مجهز به دوربین LiDAR است.

«رفرش ریت» نمایشگر این نسخه از آیفون جدید ۱۲۰ هرتز اعلام شده و شرکت سازنده نیز  گزینه ای در اختیار  مشتریان قرار می دهد «رفرش ریت» را خود تنظیم کنند. 

طبق گزارش ها به نظر می رسد اپل در ۱۲ اکتبر آیفون های ۱۲ را رونمایی کند. امکان ثبت پیش سفارش در روز رونمایی از دستگاه نیز فراهم خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه