عزاداری آنلاین ۲ هزار هیات در ایام محرم
ایران

عزاداری آنلاین ۲ هزار هیات در ایام محرم

سازمان تنظیم مقررات صورت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از حضور بیش از ۲هزار هیات در طرح خیمه‌های رسانه‌ای در ایام محرم خبر داد.

«مهدی شاملو» عضو هیات امنای هیات آنلاین با اشاره به مشکلات هماهنگی میان بخشی بین اپراتورها، هیات‌ها و آموزش به آن‌ها در خصوص نحوه پوشش آنلاین مراسم، اظهار کرد: در ایام محرم برای ایجاد همکاری بین بخشی و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای متولی در جهت تسهیل دسترسی مردم به سرویس هیئت آنلاین جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها، استقبال مردم از پخش آنلاین مراسم عزاداری بوده است.

وی در ادامه افزود: ما همچنین شاهد استقبال هیئت ها از طرح خیمه های رسانه ای بودیم تا جایی که آمار هیئت های حاضر در این طرح از ۲۰۰۰ هزار هیئت عبور کرد.

شاملو در ادامه با تاکید بر این‌که برنامه‌های هیئت آنلاین محدود به محرم نیست، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی این رسانه برای پوشش مراسم مذهبی در ایام و مناسبت‌های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه وحید فرهمند، معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا نیز ضمن ابراز خشنودی از استقبال مردم از طرح خیمه‌های رسانه‌ای از برگزاری یک سوگواره جهت تقدیر از دست اندرکاران در طرح خیمه‌های رسانه‌ای خبر داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه