وضعیت کسب و کار تاکسی های اینترنتی خوب است
اقتصاد

وضعیت کسب و کار تاکسی های اینترنتی خوب است

براساس گزارش سالانه اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی:شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای و تاکسی‌های اینترنتی بیشترین شعبه‌های فعال در کشور را دارند.

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی گزارش عملکرد خود در سال ۹۸ را منتشر کرده که براساس این گزارش بیشترین تعداد شعبه‌های راه‌اندازی شده از کسب‌وکارها مربوط به حوزه بازاریابی شبکه‌ای و تاکسی‌های اینترنتی است. در این بین در استان فارس بیشترین شعبه رسمی کسب‌وکارها راه‌اندازی شده است. 

????براساس این گزارش، تعداد اعضای این اتحادیه تا پایان سال  ۹۸ به هزار و ۴۲۰ رسیده است.  همچنین در سال گذشته اتحادیه ۴۱۸ پروانه کسب‌ صادر کرده که از این تعداد ۲۰۶ پروانه در شهر تهران صادر شده و کمترین پروانه‌های صادر شده متعلق به شهرهای همدان، لرستان،کرمانشاه، خراسان جنوبی و بوشهر است. 

????در سال گذشته با پیگیری‌های اتحادیه ۳ هزار و ۱۶۸ شکایت ثبت شده در پنل اتحادیه، نماد اعتماد الکترونیکی، وزارت ارشاد و اتاق اصناف مختومه شده است. از سوی دیگر در سال ۹۸، ۲۰۰ کسب وکار توسط کمیسیون بازرسی اتحادیه مورد بازرسی حضوری و آنلاین قرار گرفتند.

????اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در این گزارش برنامه‌های آینده خود را اعلام کرد که شامل «راه‌اندازی شعبه حل اختلاف کسب‌‌وکارهای مجازی»، «توسعه بخش بازرسی الکترونیکی»، «تولید محتوای آموزشی خرید اینترنتی امن»، «توسعه بخش شکایات»، «برگزاری کلاس‌های آموزش»، «ایجاد میز خدمت در دادسرای جرائم رایانه‌ای جهت ارائه خدمت به مال‌باختگان فضای مجازی» و «معرفی خدمات کسب‌وکارهای آنلاین به کسب‌وکارهای آفلاین» است.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه