زمان مهاجرت پرداخت‌یارها رسیده است
ایران

زمان مهاجرت پرداخت‌یارها رسیده است

دو هفته دیگر فرصت مهاجرت پرداخت‌یارها به مدل پرداخت‌یاری به اتمام می‌رسد. طبق اعلام شاپرک تمامی ۱۲۰ شرکتی که موفق به امضای تفاهم‌نامه پرداخت‌یاری شده‌اند باید تا ۵ مهرماه به صورت کامل به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت کنند.

تعدادی از پرداخت‌یارها معتقدند که مدل فعلی پرداخت‌یاری، مدل‌های مختلف کسب وکاری را پوشش نمی‌دهد و فقط جوابگوی تعداد محدودی از مدل‌های کسب و کاری است. همین محدودیت‌ها و الزام به مهاجرت احتمال تعطیلی تعدادی از پرداخت‌یارها را به دنبال خواهد داشت؛ چراکه طبق گفته رگولاتور اگر پرداخت‌یارها نتوانند مهاجرت کنند احتمال تعطیلی ترمینال‌های آنها وجود خواهد داشت.

مهدی عبادی، مدیرعامل وندار در این خصوص به پیوست می‌گوید: « برای ما در شرایط فعلی، بود و نبود کسب و کارمان مطرح است. طبیعی است که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا کسب و کارمان از بین نرود و بتوانیم آن را حفظ کنیم و با رگولاتور نیز برای رفع دغدغه‌هایش همکاری کنیم.»

به عقیده او در شرایط فعلی موضوع یک انتخاب است. او توضیح می‌دهد: «یا باید به پرداخت‌یاری مهاجرت کنیم و با مشتریانی که تا امروز به دست آوردیم خداحافظ کنیم که این یعنی مرگ کسب و کار ما یا مهاجرت نکنیم و بگذاریم شاپرک ترمینال‌های ما را ببندد که این هم مرگ کسب وکار ماست.»

برای ما در شرایط فعلی و با مهاجرت به سمت پرداخت‌یاری بود و نبود کسب و کارمان مطرح است یا باید مهاجرت کنیم و مشتریانی را که به دست آوردیم از دست بدهیم یا مهاجرت نکنیم و بگذاریم شاپرک ترمینال‌های مارا ببندد
مهدی عبادی، مدیرعامل وندار

او اینگونه ادامه می‌دهد که: «در این خصوص هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم؛ اما تمامی پذیرندگان ما که نیاز به سرویس‌های خاص را ندارند به مدل پرداخت‌یاری منتقل خواهیم کرد و در مورد پذیرندگانی که در مدل کنونی پرداخت‌یاری نمی‌گنجند در شرایط فعلی هیچ تصمیمی نداریم.» عبادی اظهار امیدواری می‌کند که تا زمان نهایی مهاجرت به پرداخت‌یاری شرایطی مهیا شود که امکان مهاجرت تمامی پذیرندگانشان فراهم شده باشد.

از سویی تعداد محدودی از پرداخت‌یارها نیز که پیش از همه به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت کرده‌اند انتظار دارند سایرپرداخت‌یارها نیز به مدل کامل پرداخت‌یاری مهاجرت کنند در این صورت است که می‌توانند برای توسعه بازار با رگولاتور به گفت‌وگو بنشینند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه