سامانه راه نوآوری برای توسعه کسب‌وکار راه‌اندازی شد
ایران

سامانه راه نوآوری برای توسعه کسب‌وکار راه‌اندازی شد

سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی راه اندازی شد.

توسعه کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به ایجاد سامانه راه نوآوری منجر شد. این سامانه به عنوان بستری برای ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها برای توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور فعالیت می‌کند. این سامانه توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برای شکوفایی و توسعه اکوسیستم کارآفرینی این حوزه راه‌اندازی شده است.

هدف این سامانه، فراهم کردن بهترین و مفیدترین شرایط برای سرعت بخشیدن به رشد کسب‌وکارها است. ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه حمایت مادی و معنوی از خدمات ارائه شده در سامانه بر این باور است تا زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی را شکوفا کند و رونق دهد.

سامانه راه نوآوری تا امروز با همراهی ۴۴ خدمت‌دهنده، ۸۷ خدمت مختلف را به ۱۰۸ شرکت نوپا ارائه کرده است.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ادامه مسیر این سامانه با همراهی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران زیست بوم کارآفرینی ایجاد شد. کمپینی هم به منظور حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال در حال پیاده‌سازی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه