اپلیکیشن پتال سرچ هواوی راه‌حلی برای نصب برنامه‌های کاربردی است
تکنولوژی

اپلیکیشن پتال سرچ هواوی راه‌حلی برای نصب برنامه‌های کاربردی است

اپلیکیشن «پتال سرچ»که جایگزینی برای پیدا کردن فایل اپلیکیشن‌ها در مارکت‌های مختلف است، اکنون به یک پروژه بزرگ و جدی‌ تبدیل شده و در حال حاضر امکان جستجوی اخبار، تصاویر، ویدئو، فروشگاه‌ها و اطلاعات پروازها برای کاربران «پتال سرچ» فراهم شده است.

برنامه کاربردی و موتور جستجو «پتال سرچ» (Petal Search)، یک ابزار از شرکت هواوی است که در ابتدا کاربران از آن برای یافتن محتویات گوشی، فایل APK اپلیکیشن‌ها و جستجوی آنلاین استفاده می‌کردند. بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی دنیای اندروید به دلیل حضور نداشتن سرویس‌های موبایلی گوگل روی گوشی‌های هواوی قابل نصب نبودند که اپلیکیشن پتال سرچ این مشکل را با جست‌وجو میان انبوهی از مارکت‌های اندرویدی برطرف کرد و دیگر برنامه‌ای نبود که روی گوشی‌های هواوی نصب نشود. با گذشت مدتی کوتاه، این برنامه به‌سرعت پیشرفت کرده و اکنون به یک موتور جستجوگر ‌قدرتمند و با قابلیت‌های متفاوت تبدیل شده است. هواوی مانند سایر ارائه دهندگان موتور جستجو، برای نمایش نتایج بهتر جستجو با سایر شرکت‌ها همکاری دارد. این موارد شامل به‌روزرسانی‌های مستقیم از معتبرترین منابع است که در مورد آن منطقه جفرافیایی بهترین توان جستجو را دارند.

برای ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز از مشاغل محلی، هواوی از وجود شرکای منطقه‌ای و محلی بسیاری استفاده کرده است. در حال حاضر هواوی برای یافتن نتایج در کشورهای ترکیه و اسپانیا از موتور جستجوگر اختصاصی خود استفاده می‌کند و می‌تواند در بخش جستجو بر روی موبایل با سرویس‌های جهانی مانند Bing و Google رقابت کند.

در حال حاضر «پتال سرچ» برای نمایش نتایج تا حد زیادی به موتورهای جستجوگر سایر کشورها نیز وابسته است. اما هواوی قصد دارد با طی کردن مراحل ابتدایی، به مرور خدمات اختصاصی خود را به کاربران افزایش دهد. در حال حاضر زمان مشخصی برای استقلال کامل و نهایی شدن جستجوگر پتال سرچ اعلام نشده اما تیم هواوی کیفیت را به عنوان اولویت خود در این پروژه، هدف قرار داده است، در همین راستا تا آماده شدن کامل «پتال سرچ»، برای نمایش نتایج بهتر در کشورهای مختلف از جستجوگرهای دیگر بهره خواهد برد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه