آغاز پاییز با افت شاخص بورس
ایران

آغاز پاییز با افت شاخص بورس

شاخص کل در بازار بورس امروز (‌سه‌شنبه) ۱۳ هزار و ۹۶۵ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۵۸۱ هزار واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱۸ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با سه هزار و ۳۰ واحد کاهش به ۴۱۲ هزار ۸۷۷ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۹۸۶ واحد افت به ۲۷۰ هزار و ۶۰۱ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۱۹ هزار و ۶۴۴ واحد کاهش و شاخص بازار دوم ۹ هزار و  ۷۱۴ واحد افزایش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با دو هزار و ۵۶۵ واحد، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۲۱۸ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۹۸۹ واحد، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۹۵۲ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۹۱۸ واحد، پتروشیمی جم (جم) با ۵۹۶ واحد، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) با ۴۸۷ واحد، مبین انرژی خلیج فارس (مبین) با ۴۰۶ واحد، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی (وصندوق) با ۳۸۹ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با ۳۴۱ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۳۳۶ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۲۷۲ واحد و پتروشیمی فناوران (شفن) با ۲۶۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه