عنوان Crysis ریمستر می‌شود
سرگرمی

عنوان Crysis ریمستر می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده از شرکت Crytek، نسخه‌ای ریمستر شده از بازی Crysis در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شود.

 حدود یک هفته پیش بود که به طور ناگهانی از صفحه توییتری بازی Crysis یک توییت بسیار گنگ و نامفهوم در فضای مجازی منتشر شد که از این توییت برداشت می‌شد احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از مجموعه Crysis وجود دارد. اما به تازگی شرکت Crytek که مسئولیت ساخت و توسعه بازی Crysis را بر عهده دارد بدون هیچ اطلاع قبلی و به طور کاملا غیر منتظره‌ای اعلام کرد یک نسخه ریمستر شده از بازی Crysis برای تمامی کنسول‌های موجود در بازار و پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد کرد.

این خبر توسط یکی از اعضای تیم سازنده منتشر شد اما ظاهرا این فرد بدون هماهنگی با شرکت دست به انتشار خبر مربوط به عرضه نسخه بازسازی شده بازی کراسیس زده بود و خبر منتشر شده از سوی او پس از مدتی از سایت شرکت Crytek حذف شد؛ به همین دلیل اطلاعات زیادی از این نسخه ریمستر شده در دسترس نیست اما انتظار می‌رود این عنوان نیز مانند سایر بازی‌های ریسمتر شده موجود در بازار با پیشرفت گرافیکی و بازسازی کامل ساختار بازی همراه شده باشد.

نسخه‌ای جدید از خانواده Crysis در راه بازار است

همچنین مراحل بازسازی این بازی به وسیله موتور قدرتمند CRYENGINE انجام شده است که همین موضوع نشان از وجود گرافیک بسیار بالا در نسخه ریمستر شده بازی Crysis  دارد.

موضوع بسیار مهم دیگری که درباره این بازی در فضای مجازی پخش شده است، عرضه آن برای کنسول هیبریدی Nintendo Switch است که موفقیتی بسیار بزرگ برای شرکت Crytek به شمار می‌رود چرا که توانسته است یک عنوان سطح بالا را روی کنسولی همراه اجرا کند.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این بازی در فضای مجازی منتشر نشده است، اما فاش شدن اطلاعات اصلی این بازی نشان می‌دهد شرکت سازنده بازی قصد دارد در آینده‌ای بسیار نزدیک به طور کامل از این بازی پرده برداری کند و باید شاهد انتشار اخباری بیشتر از این بازی در روزهای آینده باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه