تصاویر اتومبیل BMW 2 Series Coupe فاش شد
شرکت‌ها

تصاویر اتومبیل BMW 2 Series Coupe فاش شد

یکی از کاربران فضای مجازی به تازگی تصاویری از اتومبیل مورد انتظار شرکت بی‌ام‌و را در فضایی بسته، منتشر کرد.

اخیرا تصاویری از اتومبیل BWM 2 Series کوپه پیش از رونمایی آن در نمایشگاه‌های آخر سال فاش شده است. این تصاویر ابتدا توسط یک کاربر در فضای مجازی در حالی که نشانگر اتومبیل سری دو در یک فضای بسته هستند گرفته شده‌اند.

تصاویر فاش شده از جدیدترین خودروی شرکت بی‌ام‌و

در حالی که عموم قسمت‌های این اتومبیل توسط پارچه پنهان شده و پیدا نیست، اما آن بخش‌هایی که با پارچه پوشیدع نشده‌اند نشانگر آن است که اتومبیل جدید شرکت بی‌ام‌و توانسته تا از به همراه داشتن دریچه هوای کشیده و بلند خلاص شود.

این در حالی است که مدل مشابه‌ و هم خانواده این اتومبیل، یعنی 4 Series از یک دریچه بلند و کشیده بر روی قسمت جلویی خود بهره‌مند است. خودروی کوپه BMW 2 Series توانسته تا به جای برخورداری از دریچه بلند، از یک جفت مسیر هوای پهن همانند مدل‌های جای‌گذاری شده در خودروهای Z4 و 3 Series بهره‌مند شود.

تصاویر اتومبیل BMW 2 Series Coupe فاش شد

در کنار این دو دریچه هوای پهن، چراغ‌های LED قرار گرفته و فضای بیشتری را برای به نمایش گذاشته شدن سپر جلویی باز گذاشته‌اند. سپر مذکور در عین سادگی بسیار با برخورداری از چند برش مناسب توانسته زیبایی لازم را در جلوی اتومبیل فراهم سازد. در پشت خودروی BMW 2 Series کوپه، این شرکت سازنده سعی داشته تا روند قراردهی باله کوتاه و جذاب خود را طی کند.

پایین‌تر از باله مذکور، چراغ‌های LED با طراحی اسپرت قرار گرفته تا نمای پشتی این اتومبیل را با قسمت جلویی هماهنگ سازد. گقتنی است که طراحی صورت گرفته بر روی نمونه جدید BMW 2 Series Coupe با مدل‌های 8 Series و 4 Series تفاوت دارد.  

تصاویر اتومبیل BMW 2 Series Coupe فاش شد

طراحی این چنینی به همراه اگزوز ذوزنقه‌ای نشانگر یک اتومبیل اسپرت مدل M Performance است که بر روی M240i دیده می‌شود. شرکت بی‌ام‌وی پیشتر اظهار داشته بود که خودروی 2 Series کوپه قرار است از قالب ساختاری نسل جدید برخوردار باشد و همچنین در نظر دارد سال آینده آن را منتشر کند. بر خلاف مدل 2 Series Gran Coupe، این خودرو قرار است تا از قدرت رانش چرخ‌های پشتی خود برخوردار شود. اتومبیل 2 Series Coupe همچنین از یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر برخوردار خواهد شد که در مدل‌های پیشرفته‌تر این نمونه به شش سیلندر تغییر خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه