رده بندی سنی بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد
سرگرمی

رده بندی سنی بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

شرکت ESRB رده بندی سنی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را اعلام کرد.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین رایانه‌ای پرطرفدار معرفی شده در مراسم E3 سال گذشته است که شرکت سازنده این بازی به واسطه انتشار تریلر و ویدئوهایی بسیار جذاب توانست نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند؛ این عنوان توسط شرکت سی دی پراجکت رد ساخته شده است و طبق اعلام شرکت سازنده، این شرکت سعی کرده است بازی مذکور را تا جای ممکن شبیه به واقعیت طراحی کند و اخبار منتشر شده از این عنوان نشان می‌دهد بازی سایبرپانک یک عنوان بسیار بزرگ و جهان باز خواهد بود.

شرکت سازنده بارها زمان عرضه این عنوان را به تاخیر انداخت و طبق آخرین اعلام شرکت قرار است این عنوان در ماه سپتامبر برای سه کنسول PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

اما به تازگی اخبار جدیدی از این بازی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌‌کند این بازی رده بندی سنی شده و طبق ارزیابی‌های انجام شده از سوی سازمان جهانی ESRB، اجرای این بازی برای افراد زیر ۱۸ سال هرگز توصیه نمی‌شود چرا که این بازی از زوایای مختلفی دارای محدودیت سنی است و اجرای آن برای کودکان توصیه نمی‌شود.

طبق اعلام سازمان ESRB مستقر در برزیل، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به دلیل داشتن خشونت بسیار شدید و ترویج استفاده از مخدرها در رده بندی سنی بزرگسال قرار می‌گیرد. استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد نیز پس ار اعلام خبر رده بندی سنی بازی خود با انتشار یک پست در صفحه توییترش اعلام کرد که این موضوع اصلا برای شرکت تعجب برانگیر نیست و شرکت مجبور بوده برای جذابیت بازی از این موارد استفاده کند.

با این حال هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در فضای مجازی منتشر نشده است و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا زمان عرضه آن که در شهویر ماه سال جاری است منتظر ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه