مراسم GDC امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود
سرگرمی

مراسم GDC امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود

عوامل برگزار کننده مراسم GDC به تازگی اعلام کرده‌اند که مراسم امسال قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

مراسم GDC هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود اما این مراسم امسال GDC به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تابستان به تاخیر افتاده است و به تازگی نیز اخبری از این مراسم در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند مراسم امسال GDC قرار است به صورت کاملا آنلاین برگزار شود و خبری از حضور فیزیکی توسعه دهندگان در این مراسم نیست.

ظاهرا عوامل برگزار کننده GDC این تصمیم را با هماهنگی توسعه دهندگان بازی‌های رایانه‌ای گرفته‌اند چرا که بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین و دورکاری با این مراسم همکاری داشته باشند؛ همچنین عوامل GDC اعلام کرده‌اند که تا جای ممکن سعی خواهند کرد برگزاری این مراسم بر بستر وب به صورت پایدار و با کیفیت باشد.

این کنفرانس به طور معمول در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود اما با شیوع ویروس کرونا برگزاری آن به طور کامل لغو شد و جزییات مربوط به زمان برگزاری برنامه جایگزین این مراسم در شبکه توییچ اعلام شد. هنوز عوامل این مراسم اعلام نکرده‌اند که قصد دارند مراسم مذکور در کدام یک از رسانه‌های اجتماعی منتشر کنند اما انتظار می‌رود این مراسم از دو شبکه یوتوب و توییچ پخش زنده داشته باشد.

غیر از مراسم GDC برگزاری مراسمات بزرگی مانند E3، San Diego Comic-Con و QuakeCon نیز لغو شده‌اند و به طور کلی باید گفت ویروس کرونا تمامی اخبار دنیای بازی‌های رایانه‌ای را به تاخیر انداخته است؛ در حال حاضر صرفا گیمرها از ساخت بازی‌هایی خبر دارند که شرکت‌های سازنده آن‌ها به صورت مستقل یا در گذشته خبر ساخت عنوان خود را اعلام کرده بودند.

تاریخ رسمی برگزاری مراسم آنلاین GDC در اواسط فصل تابستان بوده و قرار است GDC امسال در ۱۴ تا ۱۶ مرداد برگزار شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه