آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه در گزارش رگولاتوری
جهان

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه در گزارش رگولاتوری

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) دربارۀ سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه، حاکی از سهم ۵۳ درصدی همراه اول در برابر سهم ۴۴ درصدی ایرانسل و سهم ۳ درصدی رایتل است.

بر این اساس، ایرانسل که در سه‌ماهۀ سوم سال ۹۸، سهم بازار ۴۳.۳۲ درصدی را در اختیار داشته است، موفق شده با ۰.۱۳ درصد افزایش، به سهم بازار ۴۳.۴۵ درصدی دست یابد.


سهم بازار همراه اول، با کاهش ۰.۰۴ درصدی، از ۵۳.۱۹ به ۵۳.۱۵ درصد و سهم بازار رایتل نیز با کاهش ۰.۰۹ درصدی، از ۳.۴۸ به ۳.۳۹ درصد رسیده است.

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه در گزارش رگولاتوری
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامهٔ آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌کند.


جلد سی و دوم فصل‌نامهٔ آماری، جدیدترین نسخۀ این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهۀ چهارم سال ۱۳۹۸ را منتشر کرده است.


بر اساس این گزارش، در «سه‌ماهۀ چهارم» سال ۱۳۹۸، مشترکان فعال همراه اول ۶۲میلیون و ۷۲۳هزار و ۲۷۷ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱میلیون و ۲۸۴هزار و ۵۱۵ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و دو هزار و ۷۶۰ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ چهارم سال نیز ۱۱۸میلیون و ۱۰هزار و ۵۵۲ مشترک بوده است.


در «سه‌ماهۀ سوم» سال ۱۳۹۸، مشترکان فعال همراه اول ۶۲میلیون و ۷۹۴هزار و ۷۲۸ مشترک، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱میلیون و ۱۴۱هزار و ۴۲۹ مشترک و مشترکان فعال رایتل ۴میلیون و ۱۱۱هزار و ۴۶۲ مشترک بوده است. جمع کل خطوط فعال اپراتورها در سه ماهۀ سوم سال نیز ۱۱۸میلیون و ۴۷هزار و ۶۱۹ مشترک بوده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه