نینتندو بازی‌های بیشتری را در سال جاری معرفی خواهد کرد
سرگرمی

نینتندو بازی‌های بیشتری را در سال جاری معرفی خواهد کرد

مدیرکل شرکت نینتندو اعلام کرد که بازی‌های بیشتری تا پایان سال معرفی و عرضه خواهند شد اگرچه ویروس ویروس کرونا ممکن است در این روند تاثیر گذار باشد.

امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا کشورهای جهان در وضعیت اضطراری قرار گرفته‌اند و اکثر رویدادهای مهم در حال لغو شدن هستند. اگرچه ممکن است به‌نظر برسد که دنیا در حال فروپاشی است اما وضعیت شرکت نینتندو (Nintendo) چندان بد به‌نظر نمی‌رسد. طبق گزارش مالی نینتندو، این شرکت توانسته نزدیک به ۵۶ میلیون عدد نینتندو سوییچ را در جهان به فروش برساند و ماه آینده در تاریخ ۹ خرداد بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در طی ماه‌های بعد تعدادی بازی‌های کوچکتر نیز منتشر می‌شوند و به‌نظر می‌رسد همچنان بازی‌های معرفی نشده‌ی دیگری نیز وجود دارند.

در آخرین پرسش و پاسخ کنفرانس مالی سالانه نینتندو، شونتارو فروکاوا (Shuntaro Furukawa) مدیرکل شرکت نینتندو تأیید کرد که بازی‌های معرفی نشده‌ای قرار است در نیمه‌ی پایانی سال ۲۰۲۰ منتشر شوند. شرکت نینتندو درباره‌ی برنامه‌ی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ نسبتا ساکت بوده است و همچنین نگرانی‌هایی مربوط‌به همه گیری ویروس COVID-19 وجود دارد. حتی در طی این کنفرانس پرسش و پاسخ، فروکاوا هشدار داد که ممکن است تاخیراتی بابت ویروس کرونا وجود داشته باشد، اما هم‌اکنون آن‌ها پیش‌بینی های مالی خود را به‌گونه‌ای انجام می‌دهند که گویی این بازی‌ها طبق برنامه منتشر خواهند شد.

رابرت سفازون (Robert Sephazon) در ترجمه‌ی صحبت‌های فروکاوا نوشت:وی خاطرنشان می‌کند که در سال جاری بازی‌های معرفی نشده‌ی دیگری علاوه‌بر بازی‌هایی که قبلاً اعلام شده‌اند، منتشر خواهند شد. بااین‌حال، ممکن است به پایان رساندن توسعه‌ی بازی‌ها در شرایط فعلی دشوار باشد زیرا کارمندان از خانه کار می‌کنند اما بااین‌حال پیش‌بینی آن‌ها این است که این بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی منتشر خواهند شد.

در زمان حال مشخص نیست که نینتندو برای بخش دوم سال ۲۰۲۰ چه برنامه‌هایی ممکن است داشته باشد. شایعاتی درباره انتشار مجدد بازی‌های ماریو وجود دارد و ما می‌دانیم که بازی‌های Metroid Prime 4 و Breath of the Wild 2 در حال توسعه هستند اگرچه آماده شدن این دو بازی برای سال جاری بسیار بعدی به‌نظر می‌رسد. به‌نظر می‌آید که برای متوجه شدن برنامه‌های نینتندو فقط می‌توانیم منتظر بمانیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه