هجوم هکرها به بخش آنلاین بازی GTA V
سرگرمی

هجوم هکرها به بخش آنلاین بازی GTA V

برخی از گیمرها بازی GTA V اعلام کردند که از زمان رایگان شدن این بازی، تعداد زیادی هکر وارد آن شده‌اند.

 چند روز پیش عنوان GTA 5 به طور رایگان روی فروشگاه اپیک گیمز برای پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شد، عرضه این بازی به طور رایگان برای بسیاری از گیمر‌ها خبر خوشی بود، اما تعداد دیگری از گیمر‌ها هم از این عرضه رایگان اعلام نارضایتی کردند؛ برخی از گیمر‌ها به تازگی بازی GTA 5 را خریداری کرده بودند و رایگان شدن این بازی عملا هزینه آن‌ها را به باد داد، عده دیگری از گیمر‌ها نیز اعلام کردند که از زمان رایگان شدن این بازی تاکنون، آمار هک و تقلب در بخش آنلاین بازی به میزان بسیار زیادی بالا رفته است.

هرچند موضوع هجوم هکر‌ها به بازی GTA V پس از رایگان شدن آن موضوع قابل پیش‌بینی بود، اما هرگز انتظار نمی‌رفت این میزان هجمه به بازی صورت گیرد؛ یکی از منابع آگاه راک استار نیز در این رابطه اعلام کرده است که این شرکت در حال حاضر نمی‌تواند سرور‌های خود را در برابر هک و تقلب مقاوم کند و فعلا در حال مسدود کردن گیمر‌های هکر است.

هکر‌ها در بازی GTA V، برای حساب سایر گیمر‌ها خطری ندارند و این افراد صرفا از قدرت‌های ماورایی در بازی برخوردار هستند که استفاده از آن‌ها برای بسیاری از گیمر‌ها آزار دهنده خواهد بود. در حال حاضر حضور هکر‌ها در بخش آنلاین بازی GTA V تمام جذابیت این بازی محبوب را تحت تاثیر قرار داده است و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر شرکت راک استار برای حل شدن این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

این بازی قرار است تا تاریخ ۲۱ می‌ سال جاری در فروشگاه اپیک گیمز به طور رایگان در دسترس باشد و گیمر‌هایی که قصد اضافه کردن این بازی به سبد خود را داشته باشند، باید تا آن زمان اقدام کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه