اخبار پر بازدید
اخبار برگزیده

۳۱۳ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان تأمین شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توافق همکاری میان این نهاد و سازمان عتبات عالیات استان برای کمک به تهیه و توزیع ۳۱۳ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت استان خبر داد.

اینتل برای هواوی تجهیزات تهیه می‌کند

سخنگوی شرکت تراشه سازی اینتل اعلام کرد اجازه فراهم کردن برخی تجهیزات برای هواوی را از دولت آمریکا دریافت کرده است.

احتمال محدودیت دسترسی کاربران به شبکه های اجتماعی در آمریکا

مدیر امور جهانی فیس‌بوک از برنامه‌ریزی این شبکه اجتماعی برای مدیریت شرایط حاد بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داده است.

رونمایی کیا از خودروی جدید هیبریدی سورنتو

شرکت کیا از تولید خودروی هیبریدی جدید سورنتوی ۲۰۲۱ خبر داده است. این خودروی شاسی بلند مجهز به امکانات جدید امنیتی و دستیار هوشمند راننده است.

ابرباتری که در ۱۵ ثانیه شارژ می‌شود

به تازگی ابر باتری توسعه یافته که در آن فناوری باتری های لیتیوم یونی و ابرخازن استفاده شده و در ۱۵ ثانیه شارژ می شود.

اینترنت به عنوان اصلی‌ترین خدمت روی شبکه ملی اطلاعات ارائه می‌شود

معاون وزیر ارتباطات تعبیر واژه شبکه ملی اطلاعات را با فیلترینگ و ایجاد محدودیت برای شهروندان، یک اشتباه بزرگ عنوان کرد وگفت: اینترنت اصلی‌ترین خدمتی است که روی شبکه ملی اطلاعات ارائه می شود.

قیمت گوشی وان پلاس ۸ تی مشخص شد

منابع نزدیک به وان پلاس سرانجام قیمت گوشی وان پلاس ۸ تی را اعلام کردند. علاوه بر این تأیید شده که گوشی یادشده دارای نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز است.

ائتلاف شبکه های اجتماعی برای حذف ویدئوهای خطرناک

تیک تاک در نامه ای سرگشاده از مدیران ارشد ۹ شبکه اجتماعی خواسته تا در حذف ویدئوهای نامناسب و خطرناکی که از پلتفرمی به پلتفرم دیگر منتشر و بازنشر می شوند بایکدیگر همکاری کنند.

محاسبه اینترنت آزاد بدون اطلاع‌رسانی، خلاف قانون است

یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می‌کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته‌های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است.

هواوی با همکاری روسیه به جنگ واشنگتن می‌رود

هرچند که اینتل مجوز فروش یکسری از محصولات خود به هواوی را از دولت آمریکا دریافت کرد اما واقعیت این است که هواوی برای از دست ندادن بازارهای خود و تامین تجهیزات و قطعات و همچنین توسعه سیستم‌عاملش به سمت روسیه روی آورده است.

رسانه‌های نسل اینترنت و چالش‌ تنظیم‌گری در اروپا

نسل z یا نسل اینترنت و به عبارتی نسل دهه هشتاد و نود شمسی، به لحاظ مصرف رسانه‌ای نسلی متفاوت هستند. این نسل بیشتر از تماشای تلویزیون، زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های کامپیوتری سپری می‌کند.

معاملات الگوریتمی در بورس ممنوع شد

سازمان بورس در اطلاعیه‌ای استفاده از معاملات الگوریتمی و تقسیم سفارشات توسط کلیه مشتریان برخط در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را ممنوع کرد.

اخبار ویدئویی