بازی CastleStorm 2 معرفی شد
سرگرمی

بازی CastleStorm 2 معرفی شد

در جریان رویداد Summer of Gaming بازی CastleStorm II معرفی شد و در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (۳۱ جولای) هم عرضه می‌شود.

بیش از هفت سال است که از عرضه بازی CastleStorm می‌گذرد. یک بازی دفاع از قلعه جذاب که توسط Zen Studios توسعه داده شده بود و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند.  طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Summer of Gaming سایت IGN، ذن استودیوز دومین نسخه از این بازی را معرفی کرد. CastleStorm 2 در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (۳۱ جولای) برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز) عرضه می‌شود.

CastleStorm 2 از موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده می‌کند و تیم سازنده همچنان از ساختار سبک دفاع از قلعه و نبردهای استراتژی برای بازی خود استفاده کرده است. همچنین تریلر گیم‌پلی بازی هم در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان از میان فرقه‌های بازی، می‌توانند فرقه مورد نظر خود را انتخاب کنند. هر فرقه، قهرمان‌های خود را دارد که می‌توانید از مهارت‌های مخصوص آن‌ها بهره‌مند شوید. 

ازاین‌رو ازطریق آن‌ها باید نامیراها را از بین ببرید و از امپراطوری خود دفاع کنید. در ادامه مشخص شده که بازی دارای دو کمپین داستانی است که می‌توانید ازطریق آن‌ها قهرمان‌های مختلف را تجربه و دشمنان را از بین ببرید. از میان دشمنان بازی‌ هم می‌توان به زامبی‌ها، Dullahanها و گوسفندهای نامیرا اشاره کرد.

در انتها اعلام شده که کاربران پی سی می‌توانند دموی بازی را از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی CastleStorm 2 را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه