زیرساخت های پژوهش و فناوری در گیلان ضعیف است
تکنولوژی

زیرساخت های پژوهش و فناوری در گیلان ضعیف است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زیرساخت های استان در حوزه پژوهش و فناوری ضعیف است، افزود: نیازمند حمایت های ویژه برای حل مشکلات زیرساختی در این استان هستیم.

سورنا ستاری امروز در حاشیه سفر به گیلان و در بازدید از پروژه های علمی و فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان استانی مستعد در عرصه پژوهش و نوآوری است اظهار کرد: گیلان ظرفیت های خوبی در عرصه نیروی جوان کارآفرین و خلاق دارد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های استان در حوزه پژوهش و فناوری ضعیف است، افزود: نیازمند حمایت های ویژه برای حل مشکلات زیرساختی در این استان هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به رشد شرکت های دانش بنیان در استان یادآور شد: در طی چندسال اخیر اتفاقات خوبی در توسعه پارک علم و فناوری گیلان و رشد شرکت های دانش بنیان شاهد بودیم اما انتظارات در این حوزه از استان بیشتر است.

ستاری با بیان اینکه با سرمایه گذاری بخش دولتی باید در راستای مناسب سازی زیرساخت های استان قدم برداشت افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان از اولویت های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور است.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان زمینه ساز توسعه کشور در عرصه های مختلف است.

بازدید از پیشرفت های اجرایی طرح شهرک علمی و فناوری گیلان، بازدید از محصولات دستاوردهای فناورانه دانشگاه گیلان، افتتاح سوله های کارگاهی و راه اندازی کارگاه های شرکت های فناور، بازدید از شرکت های دانش بنیان و فناور، بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری، آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان، بازدید از محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از برنامه های یکروزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به گیلان است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه