کد دستوری ۸۰۱۰ برای پیگیری شکایت های حوزه ICT راه اندازی شد
رگولاتوری

کد دستوری ۸۰۱۰ برای پیگیری شکایت های حوزه ICT راه اندازی شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کد دستوری #۸۰۱۰* را برای پیگیری کاربران از شکایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی کرد.

تبعات اشتباه عجیب همراه اول ادامه دارد/ عملکرد اپراتورها در محاسبه حجم اینترنت رصد می‌شود
رگولاتوری

تبعات اشتباه عجیب همراه اول ادامه دارد/ عملکرد اپراتورها در محاسبه حجم اینترنت رصد می‌شود

اشتباه عجیب همراه اول باعث شد رگولاتوری بررسی و نظارت دوره‌ای بر حجم ترافیک مصرفی کاربران اپراتورهای ثابت و همراه را در دستور کار قرار دهد. این خبری بود که مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری آن را اعلام کرد و از رصد و نظارت دوره‌ای بر عملکرد اپراتورها در محاسبه حجم ترافیک بسته‌های اینترنت خبر داد.

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه در گزارش رگولاتوری
رگولاتوری

آخرین وضعیت سهم بازار اپراتورهای همراه در گزارش رگولاتوری

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) دربارۀ سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه، حاکی از سهم ۵۳ درصدی همراه اول در برابر سهم ۴۴ درصدی ایرانسل و سهم ۳ درصدی رایتل است.

تشکیل تیم بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت
رگولاتوری

تشکیل تیم بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت

در پی اعتراض کاربران به تخلف اپراتورها در عدم تطبیق سرعت فروخته شده و حجم خریداری شده اینترنت مشترکان، تیم ویژه بررسی شکایت در رگولاتوری تشکیل شد.

آمار مربوط به تایید نمونه تجهیزات فاوا ارائه شود
رگولاتوری

آمار مربوط به تایید نمونه تجهیزات فاوا ارائه شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای خواستار ارائه آمار مربوط به تایید نمونه تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و وضعیت بررسی و مردود شدن این تجهیزات در ۱۳ سال اخیر، توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات شد.

۲۴۹ هزار خط شخصی به‌دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد
رگولاتوری

۲۴۹ هزار خط شخصی به‌دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد

آخرین آمار تعداد خطوط شخصی قطع‌شده به دلیل مزاحمت پیامکی، حاکی از مسدود شدن ۲۴۹ هزار و ۵۲۷ خط شخصی توسط رگولاتوری است.