وان پلاس ارزان قیمت‌ترین هدست بی‌سیم بازار را طراحی کرده است
شرکت‌ها

وان پلاس ارزان قیمت‌ترین هدست بی‌سیم بازار را طراحی کرده است

شرکت وان پلاس به تازگی ویدئویی تبلیغاتی از هدست بی‌سیم خود منتشر کرده که نشان می‌دهد این هدست کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

هدفون OnePlus Buds اولین هدست بی‌سیم ساخته شده توسط شرکت وان پلاس است که در ۲۱ ژولای و همراه گوشی OnePlus Nord معرفی خواهد شد. چندی پیش نیز یکی از مدیران شرکت وان پلاس اعلام کرده بود که این هدست‌ها علاوه بر رنگ‌های اصلی که در سایر هدست‌ها دیده می‌شود، رنگ آبی نیز خواهد داشت و مدیر مذکور چند ویژگی مربوط به این هدست را نیز اعلام کرد. اما به تازگی شرکت وان پلاس اطلاعاتی درباره قیمت این هدست منتشر کرده است که خبر از قیمت بسیار مناسب این هدست می‌دهد.

شرکت وان پلاس اخیرا تیزری از اولین هدست کاملا بی‌سیم خود منتشر کرده که خبر از قیمت کمتر از صد دلاری این هدست می‌دهد. بر اساس آخرین اطلاعاتی که با تیزر این هدست‌ها در فضای مجازی منتشر شد، ظاهرا هدست بی سیم وان پلاس حدود ۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که بسیار مقرون به صرفه‌تر از هدست‌های دو شرکت اپل و سامسونگ است.

هدست وان پلاس

باتری بسیار قدرتمند هدست‌های بی‌سیم وان پلاس

هدست‌ وان پلاس ظاهرا وزنی بسیار پایین نسبت به سایر هدست‌های هم رده خود دارد و به احتمال زیاد از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است که باعث می‌شود صدای محیط در هنگام مکالمه حذف و صرفا صدای کاربر به طرف مقابل برسد. طبق اعلام شرکت وان پلاس، هدست‌های این شرکت توانایی پخش ۳۰ ساعت موسیقی به صورت مداوم را دارند؛ علاوه بر این شرکت وان پلاس برای کاهش قیمت این دستگاه شارژر بی‌سیم آن را حذف کرده و شارژ شدن آن صرفا به وسیله کابل انجام خواهد شد. مدت زمان لازم برای شارژ این هدست نیز به این صورت است که کاربر با ۱۰ دقیقه شارژ آن توانایی استفاده به مدت ۱۰ ساعت را خواهد داشت.

شرکت وان پلاس درباره شارژر این دستگاه نیز اعلام کرده که کاربران توانایی شارژ آن از طریق شارژر ۱۰ واتی را خواهند داشت. با این حال برای مشخص شدن کیفیت صدای این هدست باید تا زمان عرضه آن در بازار منتظر ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه