تاریخ عرضه گوشی Realme V5 اعلام شد
شرکت‌ها

تاریخ عرضه گوشی Realme V5 اعلام شد

شرکت ریلمی اعلام کرد که گوشی Realme V5 در ۲۷ ژولای وارد بازار خواهد شد.

 چند روز پیش اطلاعاتی نسبتا کامل از دوربین گوشی Realme V5 در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی از یک دوربین چهارگانه که لنز‌های آن به صورت L در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تشکیل شده است. روز گذشته شرکت ریلمی به طور رسمی این گوشی را معرفی و تاریخ عرضه آن را نیز اعلام کرد. شرکت ریلمی با انتشار یک ویدئو این گوشی را معرفی کرد، گوشی Realme V5 اولین گوشی شرکت ریلمی در سری جدید V است که از دوربین سلفی واقع در نمایشگر استفاده می‌کند.

از دیگر موارد موجود در طراحی این گوشی می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت در کنار آن و روی دکمه خاموش و روشن گوشی اشاره کرد. در قاب پشتی این گوشی نام برند ریلمی به چشم می‌خورد که به نسبت اندازه گوشی، کمی بزرگ است. شرکت ریلمی هنوز هیچ نسخه فیزیکی از این گوشی را روانه بازار نکرده و تصاویر منتشر شده از آن نیز به رندر‌های این گوشی مربوط می‌شود.

پوستر گوشی Realme V5

سخت افزار استفاده شد در گوشی Realme V5

ویدئوی منتشر شده از گوشی Realme V5 صرفا اطلاعات ظاهری این گوشی را نمایش داد، اما بر اساس اطلاعاتی که از گذشته از گوشی جدید ریلمی در دسترس است، انتظار می‌رود این گوشی از یک نمایشگر FHD+ با اندازه ۶.۵ اینچ استفاده کند. در این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپری استفاده شده که با شارژر ۳۰ واتی از نوع شارژ سریع، شارژ خواهد شد.

پردازنده این گوشی نیز از نوع هشت هسته‌ای بوده که فرکانس ۲ گیگاهرتز را منتشر می‌کند؛ در بخش دوربین نیز این گوشی از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین جلوی این گوشی نیز لنز ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوشی Realme V5 قرار است در ۲۷ جولای یعنی کمتر از یک ماه دیگر وارد بازار شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه