نسخه نهایی وب سرویس Apple Music به طور عمومی عرضه شد
شرکت‌ها

نسخه نهایی وب سرویس Apple Music به طور عمومی عرضه شد

شرکت اپل اعلام کرد که نسخه نهایی وب سرویس اپل موزیک هم اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

یکی از برترین سرویس‌های موسیقی در جهان Apple Music نام داشته که به شرکت اپل تعلق دارد و تا پیش از این صرفا در دسترس کاربران محصولات این شرکت بود. اما به تازگی شرکت اپل اعلام کرده است که سرویس Apple Music از این پس از طریق مرورگر وب نیز در دسترس کاربران خواهد بود و کاربران می‌توانند بدون استفاده از محصولات شرکت اپل و با خرید اشتراک از موارد موجود در این سرویس استفاده کنند. لازم به ذکر است که این سامانه در ماه سپتامبر راه اندازی شده بود، اما به دلیل آزمایشی بودن اخبار زیادی درباره این سرویس منتشر نشد و با عرضه نسخه نهایی آن شرکت اپل تصمیم به انتشار اخباری بیشتر از این سرویس گرفته است.

در حال حاضر کاربران برای دسترسی به سرویس اپل موزیک باید هزینه ماهیانه ۹.۹۹ دلاری را برای دسترسی به این سرویس پرداخت کنند و با پرداخت این هزینه کاربر به بیش از ۶۰ میلیون موسیقی دسترسی پیدا خواهد کرد. همچنین کاربرانی که از طریق دستگاه‌های اپل سرویس مذکور را خریداری کرده‌‍اند می‌توانند از طریق وب به سرویس دسترسی داشته باشند و موسیقی‌هایی که در بخش آلبوم کاربران وجود داشته باشند نیز از طریق وب در دسترس خواهند بود.

نسخه نهایی وب سرویس Apple Music به طور عمومی عرضه شد

همچنین شرکت اپل اعلام کرده است نسخه وب این سرویس به بیشتر به درد افرادی خواهد خورد که قصد نصب نرم افزار iTunes را ندارند و ترجیح می‌دهند بدون اشغال شدن فضای ذخیره سازی خود از این سرویس استفاده کنند. رابطه کاربری نسخه وب سرویس اپل موزیک همانند نسخه اصلی برنامه این سرویس در محصولات شرکت اپل بسیار روان و ساده است و کاربران برای استفاده از این نسخه هیچ مشکلی نخواهند داشت.

این سرویس در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران برای دسترسی به آن، پس از ورود به سایت مربوطه، از حساب کاربری اپل خود استفاده کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه