حذف قیمت‌ها‌ از روی دیوار باعث افزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو شد
ایران

حذف قیمت‌ها‌ از روی دیوار باعث افزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو شد

مدیر عامل «دیوار» از حذف قیمت ها در این رسانه انتقاد کرد و آن را عامل افزایش بهای کالاها و خدمات دانست.

مدیرعامل مجموعه دیوار، در چهاردهمین شبانه‌های پیوست از موضوعاتی مانند کلاهبرداری، فعال شدن تماس اینترنتی روی دیوار، اثرات منفی حذف قیمت از آگهی‌های این پلتفرم، دورکاری، کرونا و وضعیت ورود به بورس این کسب‌وکار صحبت کرد. اشکان آرمندهی در این گفت‌وگو، دستور حذف قیمت‌ها از روی پلتفرم‌های آنلاین را یک تصمیم غیرکارشناسانه عنوان کرد و گفت که این اقدام باعث افزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو شده است. 

???? در این گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی، آرمندهی از جابه‌جا شدن رکورد تعداد آگهی‌ها روی دیوار خبر داد که در ابتدای شهریور ماه به انتشار ۴۳۰ هزار آگهی تنها در یک روز رسیده است. این آمار براساس گزارش سالانه دیوار در سال گذشته به طور میانگین روزانه ۲۷۰ هزار آگهی بود.

????به گزارش @peivast، اشکان آرمندهی، مدیرعامل مجموعه دیوار با انتقاد از حدف قیمت خودرو و مسکن از پلتفرم‌های آنلاین گفت: «دستور قضایی و تصمیمی که برای حذف قیمت‌ها از روی پلتفرم‌های آنلاین گرفته شد کاملا غیرکارشناسی بود و نه تنها این کار کمکی به بازار نکرد بلکه باعث افزایش گرانی شد.»

????مدیرعامل دیوار در مورد وضعیت سرویس «آی‌هوم» بعد از تعدیل ۷۰ نفر از نیروهای این مجموعه گفت: «هدف ما از خرید این مجموعه این بود که بتوانیم شفافیت و صحت‌سنجی آگهی‌های املاک را بالا ببریم. در واقع این خرید به این دلیل بود که آمار آگهی‌های غیر واقعی و اطلاعات نادرست در زمینه مسکن روی دیوار کاهش پیدا کند.» او با اشاره به اینکه هم‌اکنون این خرید آنها را به اهدافشان رسانه است ادامه داد: «در حال‌حاضر آگهی‌های املاکی که در داخل دیوار نشان داده می‌شود تایید اطلاعات دارند که تمامی این آگهی‌ها توسط آی‌هوم بررسی، راست‌آزمایی و مورد تایید قرار گرفته است.»

????سردبیر ماهنامه پیوست با اشاره به کشمکش‌های همیشگی دیوار با پلیس فتا و  شکایت‌های مختلف کاربران از اپلیکیشن دیوار در مورد گستردگی کلاهبرداری روی این اپلیکیشن و احساس ناامنی کاربران در مورد دیوار پرسید. آرمندهی در جواب این سوال گفت: «ما همیشه تلاش کردیم تا در راستای قوانین حرکت کنیم. بخشی از امن کردن محیط دیوار بر عهده خود ما است و بخشی دیگر از عهده دیوار خارج است و در دست نهاد‌هایی مانند رگولاتوری است.» آرمندهی با اشاره به سیم‌کارت‌های بی‌هویت که عامل برهم خوردن امنیت می‌شوند ادامه داد: «ما سعی کردیم در جای‌جای این اپلیکیشن به کاربران هشدار‌ داده و روش‌های معامله امن را به آن‌ها یادآوری کنیم اما بیشترین جایی که این کلاهبرداری‌ها اتفاق میافتد در مورد پرداخت بیعانه است که از طریق سیم‌کارت‌های بی‌هویت رخ می‌دهد.»

????مدیرعامل دیوار از احتمال برنامه این مجموعه برای ورود به بورس در سال آینده خبر داد. او تاکید کرد که برای سال جاری تنها کافه بازار به عنوان زیر مجموعه هلدینگ هزار داستان به بورس وارد خواهد شد. او در این مورد گفت: «امسال قطعا برنامه‌‌ای برای ورود به بورس نداریم و در سال آینده امیدوار هستیم فرایند‌هایمان را به گونه‌ای پیش ببریم و در کنار آن وضعیت بورس هم به نقطه‌ای برسد که بتوانیم وارد بورس شویم.»

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه