«بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال» به صورت آنلاین برگزار می‌شود
ایران

«بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال» به صورت آنلاین برگزار می‌شود

«بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

بوت‌کمپ (Boot Camp) یک کمپ و برنامه آموزشی و تمرینی است که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود، بوت‌کمپ‌ها معمولا دوره‌های ۲ تا ۳ ماهه ای هستند که آموزش های فشرده ای را ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.

بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال با رویکرد توسعه آموزش کسب و کار در فضای دیجیتال و تقویت فعالیت استارت‌آپ ها، توسط یکی از شتابدهنده های کارخانه نوآوری آزادی کلید خورده و شرکت در این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعته مشروط به قبولی در آزمون تعیین سطح است.

مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی چندماهه خواهد بود.

اساتید بوت‌کمپ بازاریابی دیجیتال از کارشناسان اکوسیستم استارت‌آپی و مارکتینگ هستند و در این دوره مهارت‌هایی که در مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای نوپا ضروری است ، محور آموزش ها قرار گرفته است.

از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه رسانه ها در زندگی، بازاریابی از شکل چاپی و محیطی(سنتی) خارج شده و روش‌های جدید با عنوان بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است و از طرفی بروز شرایط بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده، ۵۷۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی برای ۳۰ نفر اول در نظر گرفته شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه