معرفی محبوب ترین بازی های موبایلی جهان در مارس 2020
سرگرمی

معرفی محبوب ترین بازی های موبایلی جهان در مارس 2020

مؤسسه تحقیقاتی «سنسور تاور» در حالی فهرست پردانلودترین بازی های موبایلی جهان در مارس 2020 را منتشر کرد که برخلاف انتظار بازی های مشهوری چون «PUBG Mobile» در صدر این فهرست حضور ندارند.

مؤسسه تحقیقاتی «سنسور تاور» (SensorTower) فهرست پردانلودترین بازی های موبایلی جهان در مارس 2020 را منتشر کرد.

براساس این گزارش بازی «پادشاهان سیلی زن» (Slap Kings) به عنوان پردانلودترین یا به عبارتی محبوبترین بازی موبایلی جهان در مارس 2020 با مجموع 35/6 میلیون دانلود در فروشگاههای اندروید و iOS معرفی شد.

این بازی اکشن از لحاظ میزان دانلود در فروشگاه گوگل پلی (اندروید) در صدر قرار گرفت در حالی که رتبه چهارم میزان دانلود در فروشگاه اپ استور (iOS) را به خود اختصاص داد و در مجموع صدرنشین بازی های موبایلی شد.

کشورهایی با بیشترین دانلود و نصب این بازی طی دوره مذکور به ترتیب آمریکا با 13/6 درصد و هند با 9/4 از کل دانلودها لقب گرفتند.

نکته قابل توجه اینکه در صدر فهرست این مؤسسه تحقیقاتی برخلاف انتظار بازی های مشهوری چون «PUBG Mobile» یا «Call of Duty» حضور ندارند.

رتبه دوم جایگاه پردانلودترین بازی های ماه مارس به «Draw Climber» با مجموع 31/7 میلیون نصب نرم افزار تعلق گرفت. کشورهایی با بیشترین تعداد دانلود و نصب این بازی نیز به ترتیب اندونزی با 9/5 درصد و روسیه با 8/6 درصد بودند.

سه بازی «PUGB Mobile»، «Woodturning» و «Perfect Cream» نیز به ترتیب رتبه های سوم تا پنجم این فهرست را به خود اختصاص دادند.

«PUGB Mobile» در حالی در رتبه چهارم دانلودهای ماه مارس قرار گرفت که 35/7 درصد نسبت به فوریه رشد کرد.

تازه واردان در فهرست بازیهای برتر نیز «Spiral Roll» و «Brain Test» به ترتیب با تعداد دانلود 23/3 و 22/8 میلیون دانلود بودند.

براساس این گزارش مارس 2020 بهترین ماه در تاریخ بازیهای موبایلی جهان از لحاظ تعداد دانلود لقب گرفت به طوری که دانلود و نصب بازیها با افزایش 51 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 3/3 میلیارد رسید.

این رشد بی سابقه را می توان به همه گیری ویروس کووید 19 و قرنطینه جهانی نسبت داد چرا که کاربران هنگام خانه نشینی تمایل بیشتری به دانلود بازی برای پر کردن اوقات فراغت خود دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه