افشای مشخصات دوربین گوشی X50 Youth ریلمی
شرکت‌ها

افشای مشخصات دوربین گوشی X50 Youth ریلمی

یکی از افشاگران چینی به تازگی مشخصات دوربین گوشی X50 Youth ریلمی را فاش کرده است.

ریلمی از گوشی X50 5G در ماه ژانویه معرفی کرد و ماه بعدش نسخه پرو آن نیز به دید عموم رسید. انتظار می‌رود شرکت سازنده این دستگاه X50 Youth Edition را به زودی به این خط تولید اضافه کند.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از دوربین گوشی X50 Youth Edition

بر اساس ادعای یکی از افشاگران چینی، این گوشی هوشمند جدید قرار است شش دوربین داشته باشد؛ دو دوربین در جلو و چهار دوربین در عقب قرار خواهد داشت. نسخه‌های معمولی و پرو این گوشی نیز دارای همین تعداد دوربین هستند.

به هرحال گوشی X50 Youth با یک تنظیم دوربین متفاوت رونمایی می‌شود. نسخه معمولی X50 دارای یک لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی در جلو است. همچنین دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل بوده و با یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

از سوی دیگر X50 Youth، لنز اولترا واید جلویی را با یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعویض می‌کند، در حالی که دوربین اصلی نیز با یک شوتر ۴۸ مگاپیکسلی جابه‌جا شده است که با یک لنز اولترا واید و یک سنسور تشخیص عمق که به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسل هستند، همراهی می‌شود.

دلیل کم شدن کیفیت دوربین مدل X50 Youth Edition

کاسته شدن از کیفیت دوربین‌های این دستگاه نسبت به مدل اصلی اصلا برای ما تعجب‌آور نیست، زیرا برای کاهش قیمت دستگاه نسبت به مدل پایه، باید بعضی از قابلیت‌ها نسبت به X50 کم شوند. منبعی که این اطلاعات را فاش کرده، اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نداده است، اما به لطف 3C و جزئیات فاش شده در آن، ما اکنون می‌دانیم که X50 Youth، درست مانند مدل اصلی X50، از اینترنت نسل پنجم و شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه