لوگوی کنسول Xbox Series X منتشر شد
سرگرمی

لوگوی کنسول Xbox Series X منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از مایکروسافت در فضای مجازی منتشر شده که احتمال دارد لوگوی Xbox Series X باشد.

بر اساس خبر‌های چند روز گذشته، در تاریخه ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ شرکت مایکروسافت درخواستی برای ثبت لوگوی جدید کنسول بعدی خود ثبت کرده بود. به نظر می‌رسید که این شرکت در حال آماده سازی خود برای ارائه طرح لوگوی نسل بعدی ایکس باکس است. به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که این مسئله را تا حد بسیار زیادی تائید می‌کند.

تصویر لوگوی جدید کنسول مایکروسافت

در خواستی که مایکروسافت اوایل ماه آوریل برای دفتر ثبت اختراعات آمریکا ارسال کرده بود شامل یک تصویر سیاه و سفید از یک لوگوی بسیار ساده می‌شد. در این لوگو عبارت Series به صورت عمودی در کنار حرف X که تا حد زیادی بزرگ شده قرار گرفته بود. همانطور که از کنار هم قرار دادن این عبارات مشخص است، این لوگو برای Xbox Series X بوده و می‌توان آن را به زودی روی این دستگاه مشاهده کرد. علاوه بر دستگاه باید لوگوی منتشر شده را روی موارد دیگری مانند بسته‌بندی یا تجهیزات آن نیز مشاهده کرد. 

یک مسئله که نمی‌گذارد ما به صورت قطعی به شما بگوییم این لوگوی نهایی نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس است، تاریخچه درخواست‌های ثبت شده در دفتر ثبت اختراعات آمریکا است. اگر بخواهیم برای شما مثالی در این باره ارائه کنیم می‌توانیم درخواست شرکت Activision برای دو نشان Call of Duty: Secret Warfare و Call of Duty: Space Warfare را بگوییم. این دو نشان ثبت شدند، اما هنوز هم اطلاعاتی از سرانجام آن‌ها به ما نرسیده است. البته باید گفت که ما می‌دانیم این کنسول جدید ایکس‌باکس معرفی شده است.

به گفته مسئولان مایکروسافت ویروس کرونا نتوانسته است تاثیری روی زمان عرضه این کنسول بگذارد، اما احتمالا عرضه بازی‌های آن با تاخیر مواجه می‌شوند. پیشتر عنوان Halo infinite برای عرضه ابتدایی این کنسول معرفی شده بود، اما اکنون استودیوی سازنده آن اعلام کرده است که به دلیل شرایط پیش آمده در ایام شیوع ویروس کرونا ممکن است زمان عرضه آن تغییر کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه