آغاز پیش‌فروش جدیدترین گوشی اوپو مجهز به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی
شرکت‌ها

آغاز پیش‌فروش جدیدترین گوشی اوپو مجهز به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی

به تازگی یک سایت هلندی گوشی Oppo Find X2 Neo را برای پیش‌فروش موجود کرده است.

ماه گذشته، ما یک تلفن با نام Oppo Find X2 Neo را مشاهده کردیم که پس از بررسی بیشتر مشخص شد که Reno3 Pro 5G است. به تازگی خبر جدیدی از این دستگاه با طراحی جالبش منتشر شده است. بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، گوشی هوشمند جدید اوپو برای فروش توسط Belsimpel در هلند قرار داده شده است. البته هنوز اطلاعاتی در این باره در صفحه هلندی اوپو منتشر نشده است.

اطلاعات پیش‌سفارش گوشی جدید اوپو

این تلفن برای پیش‌سفارش با قیمت حیرت انگیز ۷۱۹ یورو در دسترس است، که ارزان‌تر از Find X2 و Find X2 Pro است. هر دو این گوشی‌ها در حال حاضر با قیمت ۹۹۹ یورو و ۱۱۹۹ یورو در کشور‌های اروپایی به فروش می‌رسند.

گوشی Find X2 Neo با اسنپدراگون ۷۶5G همراه است. همچنین تنها یک پیکربندی برای آن وجود دارد که آن نیز شامل یک رم ۱۲ گیگابایتی به علاوه یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. صفحه نمایش Find X2 Neo از پنل امولد ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند و وضوح کامل HD پلاس دارد. این بخش دارای لبه خمیده در سمت راست خود است.

در حالی که Reno3 Pro 5G با یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی راه عرضه شده است، Find X2 Neo با یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی و یک لنز f / ۲.۰ در جلو معرفی می‌شود. این احتمالاً همان سنسوری است که در Reno3 Pro وجود دارد؛ البته بدون شوتر کمکی ۲ مگاپیکسلی موجود در آن که پیشتر دیدیم.

مشخصات دوربین و اطلاعات داخلی Oppo Find X2 Neo

چهار دوربین موجود در پشت این دستگاه شامل یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتور ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی در گوشی مذکور تعبیه شده است، اما هیچ شارژ بی‌سیمی در دسترس نیست. اطلاعات دیگر این دستگاه شامل رابط کاربری ColorOS ۷، اندروید ۱۰، درگاه USB-C و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

این دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد و با قیمت ۷۱۹ پوند برای پیش‌فروش قرار گرفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه