سامسونگ عملکرد فروش خود را به نمایش می‌گذارد
شرکت‌ها

سامسونگ عملکرد فروش خود را به نمایش می‌گذارد

با وجود این که شیوع ویروس کرونا ضربه بزرگی را به فروش شرکت کره‌ای زده است، این شرکت همچنان قصد دارد تا عملکرد مالی فصل اول خود را به نمایش عموم درآورد.

بر اساس ادعا‌های منابع متعدد، شرکت سامسونگ قصد دارد تا عملکرد مالی خود در فصل اول سال ۲۰۲۰ را در هفته آینده با مخاطبین خود به اشترام بگذارد. همانطور که مشخص است، شرکت سامسونگ مانند بسیاری از شرکت‌های گوشی‌سازی در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا با افت فروش قابل توجه‌ای مواجه شده است.

اما بدون توجه به عدم موفقیت در فروش گوشی Galaxy S20 مابقی قسمت‌های شرکت به میزان قابل قبولی نتیجه به همراه داشته‌اند. در واقع این بخش‌ها با رشد فروش نیز همراه بوده‌اند که البته امکان دارد در ماه‌های آینده با مشکل مواجه شوند. این درحالی است که وسایل خانه شرکت سامسونگ مانند تلویزون‌ها با افت شدیدی مواجه بوده که خبر بسیار بدی برای شدکت است.

اطلاعات منتشر شده از شرایط شرکت سامسونگ در خلال شیوع ویروس کرونا

تحلیل‌گران مالی در کره انتظار دارند تا این شرکت درآمدی مطابق با ۴۴.۹ میلیارد دلار را داشته باشد که نشانگر ۵ درصد رشد در مقایسه با فروش فصل اول سال ۲۰۱۹ است. درآمد عملیاتی این شرکت از جهتی دیگر به نظر می‌آید با رسیدن به مبلغ ۵ میلیارد دلار، افتی ۰.۰۹ درصدی را شاهد باشد. بر اساس گزارش‌های مختلف، شرکت سامسونگ تنها توانسته تا به امروز ۶۲.۲ میلیون گوشی را در سال ۲۰۲۰ به فروش برساند. این در حالی است که سال گذشته این عدد مطابق با ۷۱.۵ میلیون دلار بود.

سامسونگ عملکرد فروش خود را به نمایش خواهد گذاشت

در این دوران اشخاص مانند گذشته به خرید گوشی‌ها نمی‌پردازند، نه تنها تلفن‌های همراه ارزان‌تر کارایی‌های راضی کننده‌ای دارند بلکه شیوع بیماری کرونا نیز بسیاری از خانواده‌ها را در خانه‌هایشان محدود کرده است.

شرکت سامسونگ همچنین هفته گذشته جلسه‌ای خصوصی را برای سرمایه‌گذاران خود برگزار کرد اما مراجعان این جلسه اطلاعاتی درباره محوریت جلسه را با دیگران در میان نگذاشتند.

با این حال از آنجا که پرچمدار شرکت سامسونگ در سال جاری ۴۰ درصد از نسل قبلی خود کمتر به فروش رفت، گفته می‌شود که جلسه مذکور مربوط به افت فروش شرکت بوده است. با این حال تحلیل‌گران بر این باورند که فروش گوشی‌های هوشمند در اوایل تابستان افزایش پیدا خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه